Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 er det noen som har opplevd det???
Tutten-tei Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Har ikke sett kjønn sjøl, men veit om flere som har fått vite gutt og fått jente ihvertall..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 oi da hadde jeg blitt overasket tror jeg..... trodde iallfall gutt var sikkert jeg når de så tissen, men jenter kan kansje være hovne så det ser ut som en tut?
Tutten-tei Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Aner ikke hva som gjør det jeg altså, men som sagt så kjenner jeg flere som virkelig har fått seg en overraskelse! Førstemann hadde jeg ikke lyst til å vite (var heeeelt sikker på at d var en gutt- og hadde rett!) Denne hadde vi lyst til å vite kjønnet på, men h*n la seg med navlestrengen mellom beina og sprellet som en gal, så gyn. fikk ikke sett skikkelig. Mente at det kanskje er en gutt, men den tar jeg med en klype salt!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Grunnen til at de noen ganger sier at det er gutt,også kommer en jenter,er pga at navlesnoren kan ha lagt seg mellom beina til jenta,også tror de at det er gutt.
Rakri Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Den eldste dattera mi så de feil på. Det rare var at jeg hadde helt klar jentefølelse selv, men da de sa gutt ble det jo naturlig nok kjøpt /lånt mest blått.. Så hun hadde mye blå klær den første tida..hihi... Overrasket, ja. - og en "bekreftelse" på at mors magefølelse ofte stemmer ;-) Denne gangen har de sett to gutter - og antar det er riktig, for vi har hatt så mange ultralyder. Kjenner likevel at jeg ikke tror det helt før jeg ser det!! (men hadde guttefølelse denne gangen da)
saray Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 har sett 3 ganger at det er enda en gutt så håper ikke det er vanlig at de kan se feil 3 ganger....??.vil ha gutten min!!så pungen veldig tydelig i uke 32 da.
Gjest 5 andre Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Jada, pjokken her var ei snuppe på to ultralyder. Var heldigvis ikke mye rosa i heimen... Har fått høre snuppe på 3 ultralyder nå, men tør ikke anta at det er tilfelle... :-)
silje 29 Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 vi fikk vite at det var 80 prosent sikkert at det er jente, men navlestrengen lå imellom bena, jordmor sa at det var mulig å se det er jente pga noen hvite streker, jeg så også disse, men aner ikke hva de var da? har kjøpt en del rosa, men lurer på om hun har rett?
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 vi får gutt, fikk vite det i uke 18 og på 3d, når de ser det p 3d og printer ut pungen på bildet da er det nok sant her håper jeg... Alt i blått her hjemme, termin om 2uker så får vi se om det kommer en gutt:o)
Gjest Skrevet 2. november 2007 #15 Skrevet 2. november 2007 JM fryste bildet på ordinær UL, og illustrerte hvordan det skulle sett ut om det var gutt, men JM var veldig sikker på at vi får en jente. Og at hun ikke pleide å si noe om hun var usikker. Sååååå vi får se. Har hatt guttefølelse fra jeg oppdaget graviditeten. Men stoler på JM kun etter en UL, og satser for fullt på rosa. Blir skikkelig spennende å se, om 8 uker )
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 2. november 2007 #16 Skrevet 2. november 2007 Jeg har ikke opplevd det, men kjenner to som har... Malte rommet blått, kjøpte blå klær osv.. Men det ble jenter.... Er sjelden da. Jeg har vært på ultralyd mange ganger og fått det bekreftet hver gang. Med snupp var det tre klare streker, så der var det ikke tvil. Denne gangen er det gutt, uten tvil. Så til og med to testikler og en liten tissemann når jeg var på ultralyd på mandag=)
Gunni_2 Skrevet 2. november 2007 #17 Skrevet 2. november 2007 Vi har ikke opplevd det, men et søskenbarn av meg fortalte at ei jordmor i Namsos-området hadde tatt feil hele vårhalvåret.... De valgte å ikke vite det, ville heller bli overrasket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå