Gå til innhold

Middags tråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva blir det til middag i dag da? Her tror jeg det blir jegergryte med potetmos og grønnsaker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal på årlig fårikålselskap til min manns familie. Jeg liker ikke fårikål, men turte ikke si det første gang jeg var invitert, så nå er det for seint... hehe....

Så jeg skal lage en lett middag hjemme først:

Kylling og bacon wrap med eple, rømme, salat og karri!!

Nam nam

Skrevet

Eldstejenta på 5 har bestemt risengrynsgrøt i dag, - og den har jeg allerede kokt opp og satt kjelen i stekeovnen. Skal til jordmor kl.14, så da er det kjekt at middagen lager seg selv mens jeg er borte :)

Skrevet

Her blir det fiskekaker med brun saus i dag. Enkelt og greit.

Skrevet

blomkålsuppe... fikk så lyst på det... men det er jo egentlig ikke middag... så tror vi tar det på formiddagen.. og litt mer middag senere... fikk lyst på noe godt i kveld...=)

Skrevet

Spagetti her med oss, med kjøttdeig og pølsebiter:P

Skrevet

Vi skal ha kylling med rød chilli og kokos,kjempegodt,nam,nam og så greit å lage til også da.

Skrevet

Skulle egentlig ha laks i dag, MEN jeg bestemte meg for å gå for risengrynsgrøt med kanel og smør. Så har jeg kjøpt meg et lite stykke marsipankake til dessert. (Sambo liker ikke kaker og dessert så godt, så jeg er alltid litt ensom på den delen av middag)

Skrevet

Her blir det Chicken Tikka Masala, Indisk kyllingrett. Den spiser vi alltid med ris.

Skrevet

Hjemmelaget grønnsakssuppe,pannekaker,bacon,mmmm!

Skrevet

vossakorv og poteter tror jeg...har fryktelig lyst på det i dag..

Skrevet

Her blir det også risengrynsgrøt!:)

Skrevet

fiskekaker i brun saus, med potet og revne gulerøtter.. Fikk sååå innmari lyst på det i dag.. Sambo får bare spise det som blir servert.

Skrevet

Pølse i hvit saus med poterer og gulerøtter til:)

Skrevet

Lurer på om det blir skinkesteik, poteter og saus her, gitt! ;D

Steika er allerede ferdig, så den er det bare å varme..:)

Skrevet

Hehe høres ut som meg.... Jeg liker heller ikke fårikål, men nå har jeg spist det hos dem en gang, så nå er det for sent. :)

Skrevet

Hjemmelaget potetmos og stekte pølser:)

Skrevet

Kjøttpudding, gjesteblanding, poteter og fløtesaus her=)

Skrevet

Idag gjorde vi det enkelt, og kjøpte en sånn frossen fiskesuppe, med store fiskebiter i. Serverte den med sprøstekte baconbiter, og brytebrød :)

Så enkelt, så godt, og så sundt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...