Gå til innhold

Flere som har spiker-matte som madrass i grindsengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå trodde dere jeg var sinnsyk ja :o)

Men seriøst... Snuppa kan sovne i armene mine og i sengen vår uten problemer. Sover kjempegodt, men når jeg legger henne ned i hennes egen seng, sperrer hun opp øynene og hylskriker som om hun blir lagt på en spikermatte.

Det ender ofte med at hun må få ligge i sengen vår, og det er jo ikke bra!!

Sukk...

Noen som har hatt det sånn og det har gått over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er forresten 3 uker gammel

Skrevet

Ikke ukjent problemstilling det, nei... Har hatt spikermatter i både senga, vogna og vugga til vesla... Men fanget, det er mykt og godt. Heldigvis venner de seg til spikrene etterhvert :)

Skrevet

jA! Sånn var 3åringen. Gikk over når han fikk stor seng... Sov nesten ikkje i sprinkelsenga i det heile tatt!

Skrevet

Sånn var jenta vår og:-) Det går over etter en stund:-)

Skrevet

Har det på samme måte.. Gutten vår er 4 uker på onsdag, og han sover også kjempegodt i armene våre eller i senga vår.. Men har du prøvd å rulle sammen et stort håndkle og lagt det som ei pølse ( i en bue) rundt hodet til barnet.. Gutten vår sover mye bedre i sin egen seng etter at vi gjorde dette. Så vi har gjort dette både i senga hans og vogna.. De liker å ligge trangt:)

Skrevet

Både vi og venner har erfart at det går over når barnet passerer 6-7 uker.Før det trengte de tydelig nærheten! Men det er sikkert individuelt.

Skrevet

Hvorfor kan hun ikke ligge med dere da? Jeg har samsovet med begge i ca 4 mnd. De liker varmen fra foreldrene når de er så små.

Skrevet

Det er jo denne krybbedødfaren, da...

Men vi legger henne på min side av sengen med hennes egen dyne. Jeg og mannen ligger trangt på hans side av sengen. hehe. Hun ligger som en dronning.

Godt å høre at det går over etter et par mndr.

Blir veldig trangt de nettene 3-åringen kommer inn og skal ligge også. Har ikke hjerte til å sende ham inn i sin egen seng igjen når lillesøster får ligge med oss....

Skrevet

Her hadde vi noen uromantiske måneder i begynnelsen der jeg og minsten lå i dobbelsengen, mens pappaen lå på gjesterommet og tok seg av eldste som da var 2 år.

Skrevet

Åh, det hørtes faktisk veldig deilig ut...

Romantiske er vi jo ikke likevel. Ligger bare og klager på at den andre bruker så stor plass. Haha :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...