Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, nå trodde dere jeg var sinnsyk ja ) Men seriøst... Snuppa kan sovne i armene mine og i sengen vår uten problemer. Sover kjempegodt, men når jeg legger henne ned i hennes egen seng, sperrer hun opp øynene og hylskriker som om hun blir lagt på en spikermatte. Det ender ofte med at hun må få ligge i sengen vår, og det er jo ikke bra!! Sukk... Noen som har hatt det sånn og det har gått over?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. oktober 2007 Hun er forresten 3 uker gammel
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Vi hadde det sånn de første ukene. Du må bare ikke gi deg. Vi kunne sitte i 2 timer ved siden av sengen hennes. Holde hun i hånden, synge, stryke osv.. Hun gråt og gråt. Vi tok hun opp (ikke ha på så mye lys, og ikke ta hun ut av soverommet etter du har lagt henne for kvelden, da kommer hun jo ut i lyset og tror det er morgen). Roet hun ned på armen, også på`n igjen når vi la hun ned i sengen ;P Hehe... Tilsutt fungerte det. Hun gav opp. Og etter ca 2 ukers tid la vi henne ned i sengen etter kveldsstellet og mat, også gikk vi ut av rommet. Hun sovet uten noe tull iløpet av 2 min. Og sånn har det vært siden! =) Hun er 7 mnd. Lykke til!!!
spireliten Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Hun er så lita enda så om hun ligger litt i deres seng og dette kjennes ok ut så gjør ikke det noe. Husk at overgangen fra din mage til den store verden er veldig stor for henne. Ikke la henne ligge å skrike alene i hvertfall. Vi hadde det litt slik med vår gutt. han skreik ikke så mye men var veldig urolig da vi la han ned. Roet seg i vår seng. begynte med at han sov første økt i egen seng, så resten i vår. Nå sover han hele natten i egen.
M&Ms Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 3 uker er altfor tidlig å innføre slike rutiner. Det gjør vel ingenting om hun sover i deres seng? De fleste nyfødte har behov for mammas nærhet også om natten. Syns ikke du skal stresse med å få henne til å sove i egen seng når hun ikke er komfortabel med det selv.
Bambi på slankern Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 odin har sovet i egen seng fra vi kom hjem, men tullet litt de første dagene når jeg ikke la meg samtidig... det løste vi ved å legge en koseklut vi fikk fra god boken sammen med han, etter at eg hadde ligget oppå den en natt... ble rådet til dette, samt å ha senga nær mor, fordi de små bruker nesa si så mye... for oss hjalp dette... lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå