Gå til innhold

hvem er mest utålmodig? deg eller mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 11 dager til termin, og samboern er sååå klar for baby! han synes det er på tide med en fødsel så snart som mulig!

for min del, kan jeg godt vente litt! nyte dagene og prøve å slappe av litt, tiltross for fysioterapi, akupunktur og kontroller hver uke!

snart kan jeg jo ikke se home and away i fred, så jeg vil nyte tiden alene så lenge jeg kan!

gleder meg jo til babyen kommer, men den kan godt komme om 11 dager, helst ikke så mye før!

hvordan er det hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 dager til termin i dag.... jo.. er lei... mannen gleder seg.. vet egentlig ikke.. vi tenker ikke så mye på det.. det skjer når det skjer....

Skrevet

8 dager til termin, tror nok at samboeren er like utålmodig som det jeg er.. Men det kan jo også være fordi jeg er litt sur og grinete pga diverse vondter her og der...

Skrevet

Ingen av oss! Hadde termin i går og vi nyyyter hver dag som går hvor vi kan sove hele natten og gjøre hva vi vil hele dagen. :-) Gleder oss såklart til babyen kommer, men den kommer når den kommer uansett. Vi går på kino, spiser ute, treffer venner og gjør impulsive ting som ikke er så lett å gjøre på sparket etter at babyen er født. :-)

Skrevet

7 dager til termin her....jeg tenker at jeg ikke får før så er i grunnen ganske avslappa...går ikke å venter liksom....men mannen derimot begynte å vente for en uke siden minst....han har ei datter fra før på 8 som kom 14 dager før,så da tror jo han at jeg og sku få før ...dust hehe....sa at det ikke kom til å sje :)

åsså er det en viss kuppfinale den 11 november hehe....

vi får nyte den tiden vi har igjenn til å sove å slappe av :)

Skrevet

ME me me me me me!!!!! Er fødeklar i dag og kunne godt tenke meg at han kommer nå. Nå er jeg 1 gangs fødende og er såååå spent på å få møte min lille mann :o)

Sambo har 3 barn fra før og syns han godt kan bli til termin. hehe

Skrevet

Vi er ikke utålmodige noen av oss, for vi har mye som må ordnes før babyen kommer.

Så vi er fornøyde så lenge babyen kommer sånn ca rundt termin...

Men vi vet jo aldri:) Det er en ting som er brennsikkert når det kommer til baby og fødsel, babyen kommer når den er klar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...