Gå til innhold

jeg hostet og nøs..... da.....


TBM28 er lykkelig 4barnsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Blødde jeg enda mer :(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her også... til og fra ei uke nå... uff uff.. lykke til :)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Har du snakket med føden? Høres ikke ut som du har det noe greit akkurat nå...kunne det ha vært ok å få prata med ei jordmor? Hvor langt på vei er du?

Skrevet

Jeg er sykemeldt og har hvert på ul... du burde kontakte noen hvis du ikke har gjort det:)

Skrevet

 

ca 10 uker...

Var til legen igår og tok blodprøver pga blødninger, og det skal jeg gjøre

imorgen tidlig og...

 

har ikke smerter eller noe...

kjenner småstikking og "bobling" i magen.....

 

Blødde en del igår etter GU....

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...