TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Blødde jeg enda mer :(
Hvitkløver2020 Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 her også... til og fra ei uke nå... uff uff.. lykke til
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Har du snakket med føden? Høres ikke ut som du har det noe greit akkurat nå...kunne det ha vært ok å få prata med ei jordmor? Hvor langt på vei er du?
Hvitkløver2020 Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er sykemeldt og har hvert på ul... du burde kontakte noen hvis du ikke har gjort det:)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2007 ca 10 uker... Var til legen igår og tok blodprøver pga blødninger, og det skal jeg gjøre imorgen tidlig og... har ikke smerter eller noe... kjenner småstikking og "bobling" i magen..... Blødde en del igår etter GU....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå