Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Halvor reagerte ikke i det hele tatt på den han fikk når han var 3 mnder. Men denne reagerer han tydeligvis på. Er skikkelig survete, feber og skal ikke ha mat. Har fått lurt i han en del drikke heldigvis, grøten får så være. Bedre han får i seg drikke. Og han sover og sover og sover... Flere som kun har reagert på 5 mnder vaksina?
Tommage♀♂ Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Ikke annet enn at han sov veldig godt den dagen og neste dag
Guttemamma til tusen :) Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 min reagerte med høy feber på 3mnd vaksina, men på 5mnd var han bare trøttere enn valig.. han har ikke reagert på noen av de andre, han er 18mnd nå! helsesøstra mi sa at det er nok ikke vaksina i seg selv de reagerer på, men hun tror at kroppen brygger på noe fra før, så er det viruset som blir tillsatt kroppen gjennom vaksina som utløser det! det har jeg ogsp tro på, for det er helt umulig å forutsi om de reagerer på den ene og ikke den andre!
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Hm.. Hs sier mye rart og forskjellig skjønner jeg. Hs min sa at han mest sannsynlig ikke reagerte på 3 mnders vaksina. Men når han fikk vaksine i går så sa hun at de fleste som ikke reagerer på 3 mnder reagerer på 5 mnder... Halvor har ikke brygget på noe fra før, men vet med meg selv at det er sånn som du sier hvis jeg selv tar vaksine.. På jobben er vi pålagt å ta influensavaksine..
Lykkekløver Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Gutten min reagerte med feber og ble veldig trøtt og survete ved 3 mnd vaksina, på 5 mnd vaksina så ble han bare litt survete og sov veldig godt den natta!
☆Anonymia☆ Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 marcus reagerte ikke så mye,fikk ikke feber eller noe,husker faktisk ikke helt ...men siden jeg ikke husker så reagerte han nok ikke noe nevneverdig heller..
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Hehehe.. Mest sannsylig reagerte han ikke noe stort nei.. Det blir vel bedre utover dagen får jeg håpe, ellers blir bursdagsfeiringa avlyst fra min side
Diva Muffin Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Hun ble veldig trøtt etter tremåneders, mens etter femmåneders fikk hun en god del feber
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Virker som det er mer vanlig at de reagerer på 5 mnder`n :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå