Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Halvor reagerte ikke i det hele tatt på den han fikk når han var 3 mnder. Men denne reagerer han tydeligvis på. Er skikkelig survete, feber og skal ikke ha mat. Har fått lurt i han en del drikke heldigvis, grøten får så være. Bedre han får i seg drikke. Og han sover og sover og sover... Flere som kun har reagert på 5 mnder vaksina?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jenta mi ble bare litt trøttere etter 3-mnd vaksinen. Men etter 5-mnd fikk hun så vondt i beinet at hun ikke beveget det på to-tre dager og hun ble uggen og grinete og fikk hele den gode søvnrutinen sin ødelagt i nesten to uker, sov bare i korte økter både dag og natt. Skal si jeg gruer for neste vaksine..
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Æsj da! Sovinga går bra her. Men han er survete. Men jeg syns ikke det gjør noe sånn sett... Han er så blid ellers så det går nok bra! Bare så kjipt at han skal være sånn i dag, for jeg fyller 25 i dag og skal ha hele familien på "feiring"!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Jenta mi reagerte ikke på noen, men fetteren hennes reagerte bare på 5 mnd. Da fikk han feber og ble slapp, ved 3 mnd reagerte han ikke. Det kommer vel an på dagsformen også.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, det vil jeg nok tro. Men han er ALDRI survete, så litt må en jo regne med Går helt fint for min del, men syns så synd på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå