❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 enig med deg ja. dem er ikke bedre mødre dem eller andre...... jeg er glad jeg hadde mme i hus i går kveld jeg, tuppa villa ikke ha pupp noe mer og hun måtte jo ha noe førhun la seg. heldigvis drak hun litt,
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Må bare skrive noe ang.mm/mme. Jeg er også stolt av å bruke MME. Jeg er stolt fordi det å gi flaske gjør at jeg ikke må gi pupp. Jeg er stolt av å ha såpass mye selvinnsikt at jeg ikke presset meg selv til å amme. Hvorfor? Fordi jeg ble seksuelt misbrukt som barn, og det var utenkelig for meg å skulle amme. Jeg prøvde virkelig, men jeg ville bare brekke meg, og jeg mislikte babyen min. Det kan finnes mange grunner til at folk ikke ammer. Alt handler ikke om å ha for lite melk, eller at babyen ikke vil suge. Noen burde gå inn i seg selv og tenke seg grundig om før de kommer med all slags kommentarer. Men selv om noen velger å gi MME, betyr det ikke at man er i mot amming. Jeg vet godt at morsmelk er det beste. Men det aller, aller beste må vel være å være en god mamma for barnet sitt På samme måte må vi som gir MME være glad på vegne av dem som ammer. Jeg syns hvertfall det er fantastisk å se på mine venninner som ammer og trives med det:)
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg må si meg enig der.....skjønner ikke helt problemet jeg, om man vil eller ikke vil, får det til eller ikke får det til, det kan være utallige grunner til at ikke babyen trives med pupp......alle er vel enige om at det er bedre at babyen får mat, enn at h*n ligger ved puppen, blir frustrert og stressa og ikke får i seg nok mat. Jeg har ikke prøvd mme ennå, men var på butikken i stad og kjøpte til lillegutten i huset, for han blir rett og slett ikke fornøyd på kvelden....jeg klarer ikke og holde ut med hylgrining fordi han er sulten i fler timer på kvelden. Spesielt når jeg ikke må. Så i kveld får han mme for første gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå