♥ McQueen♥ Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Var på hs i går og fikk beskjed om at jeg kunne begynne med smaksprøver på grøt. Han er 4,5 mnd. Hun sa at jeg måtte begynne med en grøt som ikke inneholdt gluten. Var i 3 matvareforretninger uten å finne en grøt som ikke inneholdt dette. Gikk tilslutt på helsekost og fant. Men den var jo dobbelt så dyr. Men den varer vel en stund når han kun skal få en teskje-to... Så jeg lurer på om denne grøten som inneholder gluten fra Nestle f.eks er en grei startgrøt eller om alle andre også kjøper den første pakken på helsekosten....
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jøssenam!! Det fikk da ikke jeg beskjed om. Vi begynte med nestle maisgrøt vi, og den falt i smak med en gang. Jeg har ikke kjøpt noen pakke på helsekosten..
♥ McQueen♥ Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 Hmm. hvor gammel var barnet ditt da du begynte med grøt Trine?
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Han var 3 1\2 mnde. MME var ikke nok lenger, og han begynte å bli lei melka.. Så da begynte vi med det;)
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 lucas er straks fire måneder og vi har begynt med risgrøt, det går ned på høykant:) han spiser også ett glass grønnsakspure om dagen;) har å prøvd maisgrøt men det virka han litt skeptisk på, risgrøt fungerer bedre fordi den er mer nøytral i smaken:)
♥ McQueen♥ Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2007 Er det Nestle sin grøt du bruker Tiger^Puppen??
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Vi begynte med maisgrøt og hun er oppe i full posjon nå. (begynte når snuppa var 5 mnd.)Det står på pakken at dette er en startgrøt. Kjøpte faktisk først havegrøt (ikke smart) men den fikk hun vondt i magen av..
SaftSuse *Overtid* Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Vi begynte også med Nestle maisgrøt, den var visst veldig snadder ) Han var akkurat passert 4 mnd når vi begynte.
♥ McQueen♥ Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. oktober 2007 Så de hadde en ris-havregrøt i går. kan ikke være helt bra for en liten mage m havre. Har de ikke ren ris eller mais grøt?
SaftSuse *Overtid* Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 Finnes både ren ris- og mais grøt, nestle har begge deler. Er ikke alle butikker som har alle typer, vi måtte litt rundtforbi å få tak i. Havregrøten falt aldri i smak her, skjønner godt det, den smakte papir...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå