-Cordelia- Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Paracet hjelper bare litt, er det noen som har noen kjerringråd som funker?
mamma til c og d Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Hvis det er trykk eller væske hjelper det med nese spray 2 -3 ganger i døgnet evt saltvann kan du bruke i tilegg til dette. Det letter. Bygg opp sengen så hun ligger litt høyere med hodet. (en bok eller to under hver fot) God bedring!!
-Cordelia- Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 Har hatt hodeenden på senga litt høyt i natt, hun pleier å ha det sånn til vanlig også. Men nesespray har vi ikke prøvd, hun er egentlig ikke så snørrete, men det kan kanskje hjelpe uansett? Skal prøve!
mamma til c og d Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Nese sprayen skal hjelpe for å lette trykket i ørene så spiller ingen rolle om hun et tett i nesen eller ikke:) Håper hun blir bedre snart. Vi brukte 3 ganger i døgnet 1 uke så saltvannspray i en uke (gutten hadde kroninsk ørebet i et år)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg hadde masse øreverk når jeg var liten, og noe som lindrer veldig er hvis du varmer opp litt mat olje, og tar det på en vattdott og putter inn i øret hennes. Det lindrer smerter kjempe bra:) Bare pass på at oljen ikke er altfor varm sånn at hun brenner seg:) Hvis hun peller den ut, kan du prøve å ha en tynn lue over:)
Bonusmamma13 Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Poden min har ørebetennelse også og vi forsøkte det oljetrikset i går kveld (oljen skal være 37 grader) Det fungerte veldig bra og han sove hele natten for første gang på siden han begynte å verke..
Frk. Vable Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Datteren min hadde mye ørebet. når hun var mindre og hver gang gikk vi til legen!! Fikk antibiotika. Det hjalp i løpet av et døgn eller mindre.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Her så har snuppa slitt en del med øreverk, vi gir henne saltvann i nesen før vi legger henne samt at vi har hevet sengen hennes. Det ser ut til å fungere utmerket. saltvann blir ikke nesen "avhengig" av, så det er ikke noe problem å bruke over tid. Spurte hs om dette :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå