Gå til innhold

Bestemor med to sønner og 1 datter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Normalt at datteren får mer barnepass til sine barn enn sønnene får til sine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sikkert ganske vanlig. Mor/datter har ofte nærmere forhold enn mor/svigerdatter.

Skrevet

Her stemmer det ganske bra ja..... ;o(

Skrevet

Her er det bare vi som har barn ennå.

Men jeg er ganske sikker på at når søster av mannen min får barn så blir de behandlet helt likt. Barn født av en døtter er ikke noe nærmere enn barna til sønnen.

Skrevet

Her sier ikke mamma nei til noen, med mindre det ikke passer. Pr i dag har mine brødre brukt mamma mer til barnevakt enn det vi har.

Skrevet

Slik er det ikke her. Min mamma passer aldri ungene mine, dårlig med tid.... mens svigermor med bare sønner, passer ungene titt og ofte.

Skrevet

Min gutt har ett mye bedre forhold til min mor enn han har til farmora..

De er så skjelden her (bor i gangavstand) her så han glemmer henne fra gang til gang.

Skrevet

Jeg leste et sted at bestemødre ofte gir mer oppmerksomhet til barna til sin datter (Ubevisst, kanskje) fordi hun VET at hun er bestemor til hennes barn, men hun har ingen garanti for om hun er bestemor til barna til sønnen...

Sykt, hvis det er tilfelle.

Skrevet

Her er det omvendt, men det er nok fordi jeg har fått barn sist og føler veldig på at ikke mamma skal bli brukt like mye til barnevakt til mine barn som til brødrene mine sine barn. Mamma skal få være bv når hun vil ikke bare når hun må.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...