Gå til innhold

HURRA!!! I dag er jeg halvveis til 50!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så fort som tiden går! Syns ikke det er lenge siden jeg fylte 20 jeg.. Hjelpe meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN DIN I DAG, TRINE!!!

Håper den blir bra :-D

25 er jo innenfor ungpikealder det ;o)

Hilsen meg som er halvveis til 66.........

Skrevet

Hehehe.. Takk Alba! Lenge siden jeg har "sett" deg nå!

Du er jo reint gammel i forhold til meg! Hehehe. Neida, bare tuller med deg. Gubben er halvveis til 60 neste år han, og han har nok mer panikk en meg! Så han begynte å gnåle om at når han var 32 så MÅTTE vi få nummer 2, eller ble han for gammel! hihihi..

Skrevet

Hehehe...ja jeg er nesten gammel, men har aldri hatt det bedre :-D

Hvordan planer har du for bursdagen din da?

Skal du feire noe i dag?

Skrevet

Hehe. Er noe med det da ;) 20-årene er slitsomme :P Hihi..

Nei, altså.. Ja, jeg skal feire.... LAga en utrolig nydelig ostekake i går (helt hjemmelaget etter oppskrift fra ei venninne) med appelsingele inni og oppå ;) Og laga sjokoladekake og eplekake! Så da må det vel holde! ;)

Til helga kommer mine to brødre og en del vennepar og skal feire med en fest. Halvor skal være hos svigers som bor 5 minutter unna ;)

Hu hei hvor det går. Jeg må si jeg gruer meg litt til lørdag, siden jeg ikke har drukket på nesten 1 1\2 år! :s Må spise mye og ta det med ro ja ;) Står til med du da?

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen:0)

Håper du får en fin fin dag:0)

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen.. Da passer det seg sikkert ikke å si at selv er jeg halvveis til 44 i dag;) Hehe.. Så gratulerer til oss;)

Skrevet

Hehehe!! Gratulerer med dagen til deg også ;)

Feire i dag du da skorpio?

Skrevet

Takk takk:) Feiret på lørdag, så i dag blir det nok bare littgod mat, morsmelkerstatning til minsten og et glass vin til mamma:)

Hva med deg?

Skrevet

Hehe! Her blir det stormende jubel med foreldre, besteforeldre, svigerinna og den nye typen hennes og svigers.. Halvor er MME barn, så det går fint med vin her. Men skal ikke ta det i dag.

MEN på lørdag så kommer hele vennegjengen og mine to brødre på 19 og 20 år for å feire;)

Skrevet

Da må du iallefall kose deg masse:) Kanskje ikke det beste med vin midt i uka, men fødte for 4 uker siden og har bursdag selv i dag, så da skal jeg være litt egoistisk og kose meg:)

Da blir det hæla i taket og tenna i tapeten på lørdag da tenker jeg;)

Skrevet

Hehe.. Et glass vin skader ikke! Man har bursdag, og må få lov og feire ;) Hadde jeg hatt vin så hadde det kanskje blitt et glass. Men det får vente til lørdagen ;) Da skal svigers ha Halvor, og vi skal få feire..

Kos deg du også!

Skrevet

Ble borte en stund...

En liten kar som var sulten og ville kose med mamman sin :o)

Åå, det fristet med så mange deilige kaker...

25 år er jo et lite jubileum det, så bra du skal feires.

Lykke til med festen på lørdag!! Håper det blir meget bra ;o)

Har forresten heller ikke rørt alkohol på leeeeenge. Hadde sikkert tålt mye jeg nå..hehe...

Er veldig bra med meg.

Storkoser meg som mamma, og nyter dagene sammen med min kjære gutt. Han er 4,5 mnd nå så blitt en stor gutt!

Etter mange år i arbeidslivet etter endt utdanning så nyyyter jeg å være hjemmeværende mamma og kone.

Livet er bra!!

Skrevet

Ble borte en stund jeg også! Måtte vaske litt gulv etc..

Bra at du koser deg som mamma! Det gjør jeg også! Masse kos og lite slit ;) Hehe!

Skrevet

gratulere så myyyyye!!!!!!!!!

kose deg masse masse med alle gode kaker og ikke minst i helga.. ;o)

Skrevet

takk takk ;) Jeg skal kose meg masse ;) Helga blir interesant for å si det slik.. Et glass med vin og jeg er full. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...