Gå til innhold

Polypp i livmorhalsen


Mams`n & Lillegutt & Lillevenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen av dere der ute som har fått påvist polypp i livmorhalsen og tatt denne bort? Hvordan gjorde de det og var det med/uten bedøvelse? Jeg er gravid og de tenker å ta den bort nå. Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei knærten på vei .

Jeg har ikke hatt polypp i livmorhalsen,men derimot i livmor.

Den tok de bort i et inngrep med et slags kamera.Jeg fikk bedøvelse

nedentil og hadde ikke noe ubehag i det hele tatt.Vet ikke hvordan de vil gjøre det hos deg siden du er gravid,men det vet nok hva de gjør.

Jeg kan i alle fall trøste deg med at jeg fjernet en polypp og en skille vegg i livmor uten ubehag av noe slag,og inngrepet var fort gjort.

Ønsker deg lykke til,dette skal nok gå fint !

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...