Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hei. Er det noen av dere der ute som har fått påvist polypp i livmorhalsen og tatt denne bort? Hvordan gjorde de det og var det med/uten bedøvelse? Jeg er gravid og de tenker å ta den bort nå. Noen med erfaringer?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Hei knærten på vei . Jeg har ikke hatt polypp i livmorhalsen,men derimot i livmor. Den tok de bort i et inngrep med et slags kamera.Jeg fikk bedøvelse nedentil og hadde ikke noe ubehag i det hele tatt.Vet ikke hvordan de vil gjøre det hos deg siden du er gravid,men det vet nok hva de gjør. Jeg kan i alle fall trøste deg med at jeg fjernet en polypp og en skille vegg i livmor uten ubehag av noe slag,og inngrepet var fort gjort. Ønsker deg lykke til,dette skal nok gå fint !
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 Takk for oppmuntrende ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå