Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Får man litt dårligere hukommelse og konsentrasjon når man er gravid? Kanskje sånn at man blir litt tåkete i hodet? Det kan selvsagt komme av at jeg er trøtt og tenker mye på babyen i magen, men føler at jeg har blitt litt mer.. distre kanskje.
kokosyklus Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Ha ha ha ha, jeg og!!!! jeg er helt susete! Mannen min sa det senets i går. han synes det er så morsomt at jeg sliter med tidspunkter osv. Jeg har blitt helt korka etter at jeg ble gravid.
Sara Maria Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Kjenner meg veldig godt igjen her ja :-)
rm83 ¤Heine 08 & Hedda 10¤ Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 jeg må også melde meg på her ja. Før jeg ble gravid var jeg punktlig og glemte aldir noe!! Nå derimot er jeg helt borte vekk, går i min egen lille bobble, og glemmer ting stadig vekk. Samboer er veldig fornøyd at det ikke er bare han som er distre for tiden. :-)
yvve73 Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Dette er jo som å beskrive meg selv. Konsentrasjon har jeg kanskje, men hukommelsen er ikke på topp. F.eks jeg skrev opp en ting på butikklappen i dag tidlig, glemte lappen, og kommer kun på de tingene som sto på lappen fra før. IKKE det jeg skrev opp i dag tidlig. Irriterende altså.
kokosyklus Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har glemt store ting altså: - søke om permisjon på jobben. Har to dager igjen å gjøre det på nå - søke på den faste stillingen som er utlyst der jeg jobber i vikariat nå. Fristen går ut 1/11 - skulle ha ringt NAV hver dag for å høre om permisjonspm... Nå skal jeg gjøre det! med en gang:)
moir4. Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Jepp.Kjenner meg igjen ja:-))Jeg er skikkelig distre..Har vært like ille de to forrige gangene også..Jeg pleier normalt ikke å være distre og glemsk av meg...Men nå er jeg ille altså.Blir helt flau over meg selv noen ganger..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå