Gå til innhold

Hukommelse og konsentrasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man litt dårligere hukommelse og konsentrasjon når man er gravid? Kanskje sånn at man blir litt tåkete i hodet? Det kan selvsagt komme av at jeg er trøtt og tenker mye på babyen i magen, men føler at jeg har blitt litt mer.. distre kanskje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha ha, jeg og!!!!

jeg er helt susete! Mannen min sa det senets i går. han synes det er så morsomt at jeg sliter med tidspunkter osv. Jeg har blitt helt korka etter at jeg ble gravid.

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen her ja :-)

Skrevet

jeg må også melde meg på her ja.

Før jeg ble gravid var jeg punktlig og glemte aldir noe!!

Nå derimot er jeg helt borte vekk, går i min egen lille bobble, og glemmer ting stadig vekk.

Samboer er veldig fornøyd at det ikke er bare han som er distre for tiden.

:-)

Skrevet

Dette er jo som å beskrive meg selv. Konsentrasjon har jeg kanskje, men hukommelsen er ikke på topp. F.eks jeg skrev opp en ting på butikklappen i dag tidlig, glemte lappen, og kommer kun på de tingene som sto på lappen fra før. IKKE det jeg skrev opp i dag tidlig. Irriterende altså.

Skrevet

Jeg har glemt store ting altså:

- søke om permisjon på jobben. Har to dager igjen å gjøre det på nå

- søke på den faste stillingen som er utlyst der jeg jobber i vikariat nå. Fristen går ut 1/11

- skulle ha ringt NAV hver dag for å høre om permisjonspm...

Nå skal jeg gjøre det! med en gang:)

Skrevet

Jepp.Kjenner meg igjen ja:-))Jeg er skikkelig distre..Har vært like ille de to forrige gangene også..Jeg pleier normalt ikke å være distre og glemsk av meg...Men nå er jeg ille altså.Blir helt flau over meg selv noen ganger..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...