Gullgutter bli storebrødre Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 føler at det passer frykelig dårlig å bli syk akkurat nå... har 18 dager igjæn til temin, og våknet opp i natt med vondt hode, rennende nese og vond hals. Så nå håper jeg bare han lar seg vente til jeg har kommet i form igjen. Orker ikke tanken på fødsel med vondt hode og rennende nese.. Noen som har gode råd for vond hals, er noe av det verste å ha synes jeg:(
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg ble også syk med forkjølelse 1,5 uke før fødsel. Men ble frisk før fødsel starta. Var tett og vond hals. Jeg spiste vaniljeis og gurgla med vademecum. Men det varte i 1,5 uke.Jordmor sa at fødsel starte mange ganger med at man blir syk:) Du rekker helt sikkert å bli frisk igjen til fødselen starter.
line_n & sara Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 har vært småforkjøla i et par mnd nå!! kjiipt! men er heldigvis ikke kjempesyk, da! supertipset mitt mot sår og vond hals, er faktisk sink sugetabletter! kjempeeffektivt! bruker den som heter tazinc fra helsekosten (blå pakke, og så har den pastill-konsistens, ikke sånn tablett som man får på apoteket) de markedsfører den "mot dårlig ånde" men det er bare en av funksjonene den har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå