<3hi Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har nå et rømer bilsete som varer til barnet er 13 kg... Går dere rett over til 15-36 kg, eller kjøper dere 9-25 også?
Lillebror og stoerebror Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 De fleste av oss må ha det imellom også. Barna vokser ut av bilstolen før de er 13 kg. Min gutt er ca 9 og nå må vi ha nytt.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg trur det vi nå har kjøpt er 0-18, eller kanskje det er 9-25? Men uansett så er det nok ikke mange babyer som kan gå rett fra 0-13 til 15-36, min gutt måtte skifte sete da han var 9 kilo pga lengden;)
lisje marthemora Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Vi kjøper det i midten også: Fordi vi må kjøpe før hun er 13 kg . og kan tenke meg at de fleste setene fra 15-36 kg er framovervendte. Og det vil ikke vi ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå