lykkelig familie på 4:) Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hei! Lurer på om noen kan gi meg noen tips ang. scrapbook? Har kjempelyst til å lage en slik når lillegutt kommer til verden, men vet veldig lite om det egentlig. Har vært inne på sidene til panduro og sett, og funnet masse spennende der. Men blir det ikke veldig mye? Ser for meg at man ikke klarer å lukke den til slutt med alt av pynt og greier. Dette regulerer jeg selvfølgelig selv da, men trenger litt tips til hvordan man kan bygge opp en slik. Bruker man en ringperm for å sette arkene inn i? Er helt grønn på dette, synes bare det høres så spennende ut. Noen som har noen erfaringer å dele?
yvve73 Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg vil anbefale deg å ta en titt på forumet: www.rubberstamps.no, hvor du kan få mange tips. Mulig du må skaffe deg brukernavn osv før du kan se, men der er det mange flinke stemplere og scrappere som scanner og legger ut sine "verk". Blir du medlem av forumet kan du jo spørre de andre medlemmene om det du lurer på også. Man får alltid svar der.( Er mye inne på dette forumet selv). Lykke til, og gled deg til å bli hekta!!!!!!He he
Miss RM Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 www.scrapbook.com er også en side med gode tips og ideer..
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 www.scrapping.no vil jeg anbefale både for tips og inspirasjon
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Hei! Har akkurat begynt med scrapbooking selv, går og venter på flere bestillinger =) Synes det er kjempegøy! Har startet med sommerbildene som forsøksobjekt.. Med tanke på album, så er de tilpasset scrapbooking med mye pynt, så albumet vil ikke sprekke liksom =) Albumet er laget med plastlommer som du putter arkene i, og du får dem i forskjellige størrelser. Ellers får du jo masse forskjellig papir(kartong, mønsterark,silkeark..), blomster, knapper, klistremerker, stempel, bånd.. og ja jeg vet ikke hva!! Go Crazy =) Det kan fort bli litt dyrt i begynnelsen, til du får bygget opp en liten samling, men så er det bare småpjusk innimellom. Og det kan være lurt å starte med ett tema, sånn at du handler ark/pynt til akkurat det. Og så må du ha papirkutter, saks, lim.. Lykke til!! c",)
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 ...Og noen adresser : scrapbooking.no papirloftet.no papirgleder.no scraphaugen.no
lykkelig familie på 4:) Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2007 Tusen takk for mange gode tilbakemeldinger. Gleder meg til å sette i gang å utforske nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå