celine`s mamma Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 har du? merke? anbefaler? cherrox til snupp er KLISSVÅTE!! det renner av de når jeg snur de opp ned! (de hadde visst hatt det fantastisk gøy i en sølepytt i går)
Mille** Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Vi har en Wilfa skotørker, skoene blir tørre så vi er fornøyde. ;o) Skotørker er et must når man har barn! Hehe..
SaftSuse *Overtid* Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Vi hadde det når jeg var mindre, genial ting ) Og så er det jo såååå deilig å ta på seg tørre, varme sko når man skal ut å leke igjen )
celine`s mamma Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2007 heheh-ja det har jeg skjønt nå de har stått på badet på varmekabler i hele natt,.men fortsatt renner det av de?? må reise å kjøpe en idag, wilfa skal jeg sjekke ut. husker du kanskje pris også JoSoMamsen?
Mille** Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Nei, det er mange år siden vi kjøpte den, men vi var fattige studenter på den tiden så den var neppe spesielt dyr. ;o)
m-mamma Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har også Wilfa, og den er bra. Kan tørke 2 par av gangen. Tidsinnstilling. Kosta 399 tror jeg.
celine`s mamma Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2007 takk takk! *springer avgårde på butikken*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå