Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Mini (7mnd) driver bare og tuller og virrer ved brystet på dagtid. Morgen, kveld og natt suger han fint og lenge, men om dagen er det bare tull og han får ikke i seg noe særlig. Han vokser og utvikler seg fint, så er ikke underernært eller noe pga dette. Kan jeg droppe dagamming nå? Er det OK å gi bare vann til grøten, eller må han få MME?
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Sånn har jeg også hatt det i flere mnd. Lillegutt er nå drøye 7 mnd. Ville jo så gjerne amme så mye som mulig. Her ble løsningen pupp før søvn på dagen. Da har jeg fått i ham jevnlig. Ellers gir jeg bare vann til måltidene. Det skal være helt greit å bare gi morgen og kveld, er jo mange som gjør det pga jobb etc. Jeg har pumpet på kvelden før jeg la meg og gitt ham flaske på dagen hvis det var totalnekt/tull, bare sånn for å få jevnlig påfyll med antistoffer:) Han trenger ikke mme!
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 TAkk for svar! Tenkte ikke på det at jeg kan pumpe og så gi ham fra kopp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå