eggstokk Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er ca 19 uker, og våkner mellom 2-4 ganger om natten for å gå på do. Trodde at det skulle roe seg ned noe nå i 2.trimester. Hvordan er det med dere?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg våkner på natten av og til. Ellers våkner jeg om morgenen og må så tisse at det sprenger i magen.
3 har blitt 4 Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Sover hele natta nå ja,er i uke 26.Har gjort d ca en måned nå..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Er oppe ca likt som deg hver natt.Hender jeg er heldig og kun er oppe en gang . ( Det er sjelden skjer)
yvve73 Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er oppe hver natt. Til varierende tidspunkt vel og merke. Men, jeg er bare 20+4 altså. Mulig det blir bedre etter hvert.
mine små alver... Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 hei,jeg er i uke 15 og våkner også 2-3 ganger om natten. slitsomt...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Er 21 uker og sover stort sett rundt nå.
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 På ingen måte : ( går på do 2-3 ggr hver natt og den lille er på sitt villeste om natten. Men skal ikke klage, er jo koselig å ligge å kjenne på sparkene, men ganske trøtt ja...
Galskapens overhode Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 masse våken på natten pga bekkenløsning og smerter med det, samt på toalettet 2 ganger pr natt. Verre skal det vel bli. 23 + 0 i dag
tertilus Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Våkner alltid to ganger i løpet av natta. Som oftest til samme klokkeslett hver gang; mellom tre og fire og like før klokka ringer, rundt syv. Har hatt det slik gjennom hele svangerskapet. Er uke 25 i dag.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 Uke 26: Våkner for å gå på do en gang per natt, og har av og til kramper i bena som vekker meg. Merker at jeg begynner å få barsel-søvn slik som etter forrige fødsel. Dvs jeg sover utrolig lett, og er faktisk ikke så trøtt når jeg våkner som til vanlig. Akkurat sånn er det etter fødselen og. Et par timers søvn og en føler seg som et nytt menneske. Men jammen er en "takras" og vridd vaskefille når en kryper til køys på kvelden.
~Mita~ Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 er 22+4 og er oppe 2-4 ganger om natten for å tisse.... og trøtt som bare *F* om dagene...
BlåklokkaVest Skrevet 30. oktober 2007 #13 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har hatt det på samme måte tidligere, men nå har det roet seg noe. Er som regel oppe bare en gang nå, mot 2-3 tidligere. Jeg er 21 uker, og mener det roet seg for litt over en uke siden.
Meg og gutten min Skrevet 30. oktober 2007 #14 Skrevet 30. oktober 2007 den tissinga 1000 ganger om natta ga seg når jeg ble 20 uker ca. herlig å sove hele natta, men magen er helt sprengt om morgenen! det er ikke så godt!
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 30. oktober 2007 #15 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg må opp å tisse en gang hver natt. Er 26 uker. Men våkner i tillegg av dårlig liggestillinger. Vil så gjerne ligge på magen eller ryggen, men det går ikke lenger
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 30. oktober 2007 #16 Skrevet 30. oktober 2007 er inne i min 22 uke nå...nattesøvn?? hva er det??...må nok opp både 1-2-3 ganger ja,da den lille frøkena mi har funnet en ny sport inne i magen min...nemlig & sparke mamsen sin flest ganger i blæra!!!! hehehe...må jo le litt for meg selv når jeg trasker ned på do i de sene natterstimer,trøtt som fy... men det er jo egentlig bare helt HERLIG da )
*tybber* Skrevet 30. oktober 2007 #17 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er 17+0 i dag, og sover rundt. Var bare en periode på èn uke kanskje, som jeg måtte opp om natta for å tisse. Vært heldig jeg da! *hihi* Legger meg rundt tolv-halv ett, og står opp rundt halv åtte. Men de dagene jeg har fri klarer jeg å sove til 11 uten å måtte opp, men når jeg våkner da, DA må jeg tisse altså!! =P
Mesusah Skrevet 30. oktober 2007 #18 Skrevet 30. oktober 2007 Er i uke 22 jeg, og må opp ett par ganger om natta for å tisse.. syns ikke det er værst jeg da.. har en skikkelig vilter krabat i magen jeg, som ikke vil la mamman sin få sove mer enn maks 2 timer i strekk!! sparker så utrolig mye.. men ett spørsmål...hvordan kjenner dere/vet dere at dere har kynnere?hvordan føles det?
eggstokk Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 31. oktober 2007 Så kjekt at så mange svarte. Godt å se at det er normalt å stå opp om natta både når man er 15 uker på vei, og 25. Disse tingene varierer jo fra person til person. Jeg tror det er litt greit å forberede seg på denne måten....:-) Men tror det blir myyyye kjekkere å stå opp på natta for mate lille jenta mi da......:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå