nicotine Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hurra! I dag har jeg termin..... Endelig!!!! Veien har vært lang hit synes jeg. Men om det skjer noe enda er en annen ting he he. Noen flere med termin i dag??
Adriansmor med tulla Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Håper det skjer noe iløpet av dagen da=)) du får ta husvask, hoppe litt og springe i trapper=)... har ikke termin før 10 des jeg da...så har enda litt tid igjenn ja.. lykke til=)
Ezmeralda Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Hadde termin i går. :-) Det er visst bare 3% som føder på termin og 70% etter, så vi får være tålmodige... Håper bare fødselen starter av seg selv og at jeg slipper å bli satt igang... :-)
oktma m/oktgutt:) Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 hei!!! har termin i dag jeg oxo, men her er det ikke noe som helst antydning på at det kommer til å bli noen fødsel den nærmeste tiden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå