Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra! I dag har jeg termin..... Endelig!!!! Veien har vært lang hit synes jeg. Men om det skjer noe enda er en annen ting he he. Noen flere med termin i dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det skjer noe iløpet av dagen da=)) du får ta husvask, hoppe litt og springe i trapper=)... har ikke termin før 10 des jeg da...så har enda litt tid igjenn ja.. lykke til=)

Skrevet

Hadde termin i går. :-) Det er visst bare 3% som føder på termin og 70% etter, så vi får være tålmodige... Håper bare fødselen starter av seg selv og at jeg slipper å bli satt igang... :-)

Skrevet

hei!!! har termin i dag jeg oxo, men her er det ikke noe som helst antydning på at det kommer til å bli noen fødsel den nærmeste tiden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...