På`an igjen...har født... Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 være i den varme beholderen. kjøpte en sånn isopor greie med flaske oppi, men hvor lenge kan morsmelken være inni der før jeg må bruke den....går det med 2 timer.
It's all about me Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Er den nypumpet og ikke har vært innom kjøleskap eller fryser kan den fint være der i 8 timer iallfall. Ellers aner jeg ikke, hadde bare med meg nypumpa når jeg måtte ha noe med jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå