Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er veldig glad i å sy, og har litt lyst å selge noe av det jeg lager også. Det er quiltede vogntepper, adventskalendere ala Tilda, krabbetepper, veggbilder til barn etc. Vits å legge det ut på finn ?
Helnøtt med spire:) Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Tror nok det kan bli bra ja!! Det hadde hvertfall jeg gjort. Altid folk som er på utskikk etter slikt som ikke klarer ddet selv.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Hmm, takker for svar. Kan hende jeg prøver meg på det da. Alt er jo unikt, og eneste i sitt slag. sjelden jeg lager to helt like produkter mtp farger og slikt.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, det er jo kjempefint, men tenk nøye over prisene selv om jeg vet det er endel jobb med slike ting. En av naboene driver på med slikt og hun er kjempeflink, men når en veske koster 700-800 kroner så har hun for min del utpriset seg selv! har grytevotter hun har laget, tror jeg ga 200 kroner for dem og det syns jeg var grei nok pris. kan du ikke lage deg en hjemmeside med tingene evnt på finn også? Zett.no har gratis annonsering nå forresten!
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, det var veldig dyrt. Tenkte mer på vognteppe / krabbeteppe til 350 ca, adventkalender til rundt 300 kr, veggteppe barn fra 500 (kommer an på hvor mye jobb det er...) Det er jo fullt mulig å lage nydelig ting, uten at de er så detaljerte at det tar dagesvis å lage. Da blir jo prisen overkommelig også.
rødt&blått Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Syns det hørtes ut som en god ide! Er mange som gjerne vil ha slike ting, men ikke har tid eller lyst til å sy. Tilda-tingene er jo utrolig nydelige!
firemerkersmør Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Må være for høbbyen sin skyld, for jeg tror ike du får særlig mye for de i forhold til timespris. Dyrt med utstyr og materialer også
Stolt mamma Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Kan du ikke legge ut bilder av det du har da? Kanskje du tar på deg oppdrag også? Jeg er på jakt etter noen som kan sy et sengeteppe til min datter..
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Er fullbooket nå før jul, men etter det skal jeg prøve å lage meg en hjemmeside.
Stolt mamma Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Ikke noen hast for min del.. Jenta mi får ikke eget rom før til sommeren.. Du legger kanskje ut en link her etterhvert da? Eller sender meg en pm om du er interessert?
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 Det kommer nok snikreklame link her ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå