Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Har nå i 2 uker hatt en strekklignende smerte på høyre siden, (rett der blindtarmen er)... innimellom er det så vondt at jeg ikke kan rette meg ut men må være sammenkrøket... Jeg velger å tro dette er en muskel som er forstrukket men har noen hatt noe lignende??
sydilla Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 hei! Det kan være at det er leddbånd og sånt som strekker seg fordi magen vokser. Helt normalt :-) Men blir du uarolig av dette så er det jo bare å spørre legen din, så slipper du å tenke mer på det!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har også slik smerte. Kommer spesielt om kveldene. Det er som om noen brenner deg på et spesielt punkt eller stikker deg med kniv. Spurte jordmora,hun sa det var normalt. Er flere organer på den siden og det er mye som skal ha plass...Synes det er ubehagelig for noen ganger har jeg problemer med å sitte, spesielt når en er på besøk. Gruer meg liksom når jeg må sitte lenge. Er i uke 28 nå, så lurer på hvordan de neste ukene blir:-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Takk for svar.. Jeg regnet med det ikke var noe ille men kjennes ut som jeg har fått ei "lårhøne" i magen... Og ja , merker det hvis jeg må sitte lenge. Beste er å krøke seg sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå