plastblomst♀♂♂ Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 kolnes.broderi.no - der har de sånne med ringer. Den koster 598,- De har også fått ferdig kalendere på kremmerhuset. Der koster den 245,-
Herlige barn har jeg fått Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Får ikke den Konles broderi siden til og fungere.
Stratos med 3 barn Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Sånn skal det være: http://www.kolnes-broderi.no/
lenej :o) Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 å steike så billig det var der inne!! for ferdi broderte ting da! prøv å titt innom atelje margaretha, å se at der koste det jo neste n500kr, bare for en broderipakke til kalender. å der va det nesten like mye for en ferdi brodert jo!
Stratos med 3 barn Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Noen som vet hvor dette blir laget? Og av hvem? Kjenner jeg er litt skeptisk gitt.... Driver selv å broderer og endel av de prisene de opererer med er de samme som jeg betaler for et ubrodert broderi....
Herlige barn har jeg fått Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Ringte dem jeg! har nå bestilt kalender til minsten ettersom de andre har egen! Om man handler for under 1500 kroner følger det med faktura med i pakken og handler man over så kommer det i oppkrav, men da uten ytterligere kostnader. Bestilte en juleduk i samme slengen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå