TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 blør i svangerskapet???? Jeg er livredd for å hoste, livredd for å gå på do å bæsje... for å si det rett ut,,, Er så redd for å begynne å blø igjen,.. Blødde en del igår etter GU,,,,, men hadde ikke smerter eller det kom ikke klumper som JM sa det ville ved abort..... Eneste jeg hadde var småstikking og "bobling" i mangen.... Skal til legen imorgen og ta nye blodprøver.. Senere skal jeg til KK Bergen og ta UL.... huff håper spiren er der enda
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Det er vel ikke så unormalt å bli etter en gu tror jeg. Er vel ikke så mye du får gjort med det heller annet enn å ta det helt med ro. Langt på vei er du?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Om du går på do eller hoster har ikke noe å si for spiren. Det viktigste for deg nå er å prøve å slappe av. Skjønner at det kan være vanskelig vennen, men du må prøve. Ellers er det vel ikke så mye du kan gjøre. Klem til deg
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2007 Er ca 8-10 uker på vei... Hadde ikke blødd noe idag.... inntil jeg hostet, da blødde jeg mer.... argh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå