Gå til innhold

Er så i tvil...Hva hadde du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er plaget med astma og trange luftveier pga av altfor store mandler / falske mandler. Får medisin for astma som letter, men sliter med pusten og slimdannelse spesielt på natta. I natt har han sovet dårlig / lite, kastet opp pga mye slim i dagtidlig (oppkast er veldig vanlig pga mye slim, han er ikke syk type omgangssyke), og har ikke spist mat. Jeg vil ikke ha ham i bhg i dag. Problemet er at jeg MÅ på jobb...er avdelingsleder og har allerede en vikar inne. Jeg tenkte å ta med knerten på jobb. Jeg skal ha fem 4-åringer inne på formiddagen, de andre barna er ute. Om ettermiddagen er vi ute...

Alternativet er å ringe å si at jeg ikke kan komme...og vi står uten fast personale...Da er det vel bedre å ta ham med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm.....siden han er syk så vil han jo kreve litt ekstra av deg, dvs at dere får en ekstra unge på avdelingen som i tillegg er syk, men ingen ekstra voksne. Men hvis det er sånn at det ikke kommer vikar om du er borte så må det jo være bedre at du stiller enn at ingen kommer. Kan ikke pappan være hjemme med han da?

God bedring!

Skrevet

Finnes det ingen pappa eller besteforeldre da? Syke barn er ganske hemmende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...