Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Har vært det i snart 3 uker. Har prøvd noen akupuntur timer,homopat og har nå gått på nesespray i snart 3 uker. Vet jeg burde sluttet med den, men klarer bare ikke å være så tett i nesa. Blir sikkerlig irritabel. Skyller med nesehorn noen ganger om dagen. Har dere noen tips om hva som hjelper? Kanskje jeg må prøve akupuntur igjen.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Det er jo et svangerskapssymptom. Jeg har vært plaget med deg siden mai,men bruker ikke noe for det... I feb er det over:=)
~Roskva~ Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 For noen av oss er det en del av svangerskapet, det der, ja. Jeg har en enorm buseproduksjon, og blør veldig lett neseblod, nå mens jeg er gravid. Heldigvis kommer det jo til å gå over igjen :-)
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 off ja...var tett i nesa med første og like tett nå...vært det hele svangerskapet jeg...ekkelt...
line_n & sara Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 det er desverre sånn det er når man er gravid! men i følge akupunktøren min, går det visst over kjempefort etter fødselen! tror ikke nesespray og lign vil hjelpe, det er jo slimhinnene som er hovne, og ikke snørrete! jeg er i tilegg småforkjøla, så typen sover på et annet rom nå! klager fælt over snorkinga mi!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2007 Så dere klarer å ha det sånn. Jeg har ikke sjangs til å klare å sove med tett nese. Og blir så sliten av å ikke få pustet igjennom nesa. Tanken på at jeg skal gå sånn resten av svangerskapet. Jeg tror nok at jeg er forkjølet itillegg. for det kommer jo snørr ut.
firebarnsmamma Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Jepp! Er dønn tett. Ble det etter en forkjølelse i august... Så etter den tid har det dessverre gått med en stor del nesespray... Saltvann hjelper overhodet ikke... Fåt ta støyten når jeg er ferdig. Orker ikke å være helt tett, føler at jeg ikke får puste. Og blir dessuten småkvalm da. Og det er ikke noe behagelig med denne magen her... Vi får satse på at det retter seg etter fødselen, for det er jo bare noe som følger med det å være gravid, men kjipt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå