♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Nå kommer alle til å hate meg, da jeg velger ikke være anonym, men Jeg er så lei av all denne klagingen og sytingen over hva andre svare og skriver... selv om at jeg også nå bryr meg, men jeg må bare si og ærlig innrømme at det er helt utrolig at det er samme menneskene her inne som har vært på BLIGRAVIDforumet, og der var det jo SÅÅÅÅÅ KOS å "prate" med andre og lese andres innlegg. Ikke noe drittslenging. Ingen som kastet seg over noen eller tråkket på noen. Her inne er det blitt et krangleforum. Ikke noe hyggelig lenger å legge ut et spørsmål om det som angår verdens vakreste babyer, for det ender jo bare med bråk og elendighet. Jeg legger ikke alle under en kam her, men det er ikke langt unna!
Ioren Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg vil bare signere på denne jeg... Man får jo omtrent følelsen av å være en dårlig mor samme hva man velger å gjøre i alle situasjoner.... Vi er forskjellige, barna våre er forskjellige, og da handler man nødvendigvis på forskjellige måter... Dele erfaringer er en ting, men det er en sånn "ovenfra-og-ned"holdning her inne som jeg ikke liker iallefall... =\
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er så enig med HI... Bare vent å se, denne tråden ender opp med masse dritt slenging denne også...
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 det er mye dømming og lite åpenhet.. du er dårlig mor om du ikke gjør ditt eller datt, du er dårlig mor om du ikke ammer, du er barnemishandler om du prøver kjerringråd for å få ungen din til å basje, du er dårlig mor om du ikke har merkeklær på ungen din osv osv osv... Vet dere vi, vi er alle gode mødre for våre barn.. for akkurat DU er den beste mamman barnet ditt kan få!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har vært MYE inne på disse forumene siden tja.. før jeg ble gravid førstegang i 2003-2004 og leser stadig vekk om alle disse slemme anonyme og drittslening og slikt.. For min del har jeg ikke sett like mye til dette jeg.. Mange av innleggene ser man av overskrifta at er bare tull eller leser det i hoved. Ser det ut som tull eller dritt så ignorerer jeg dem rett og slett... Men når mange velger å svare holder de seg jo på topp Og for det andre.. Hvorfor være så nærtagen. Uansett om det handler om det ene eller det andre som vi alle har meninger om så tar enkelte det sååå personlig. Vi gjør ting på forskjellig måte og jeg leser mye om folk som gjør ting jeg syns er direkte kalt.. men so what. Jeg er ingen ekspert jeg heller.. Og som de fleste andre mødre. Vi prøver alle å gjøre det vi syns er best for barna våre... Men en ting skal dere lære.. og som dere virkelig trenger å lære når de søte babyene blir større.. og det er å IGNORERE ting.. Lærer dere ikke det blir dere garantert sprø når barna kommer i 2-3 års alderen. For alt kan man ikke kjefte på.. eller man får ihvertfall ikke de "perfekte" barna da.. hehe
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Signerer den.. Er en grunn til at jeg ikke er no mye innpå her lengre..
Mrs. Bouquet Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Synes det alltid har vært slik her, så ser ikke problemet helt. Kommer ikke til å hjelpe særlig å kjefte om det heller. Nei, overse det du ikke liker eller finn et "snillere" forum.
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Helt enig, man blir headhuntet for det minste og folk er jo rett og slett stygge med hverandre... Velger å overse det meste...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Enig. Og "argumentasjon" av typen "du er så tragisk", "skaff deg et liv" osv., det forteller meg meg noe om den debattanten. Trenger neppe si hva, beklager altså, men det er vanskelig å ta et slikt nivå alvorlig. En ting til, utrolig hva enkelte blåser opp til å liksom være krise og verste tragedie i verden (for eksempel morsmelk vs mme, får ikke til amming osv). Jeg skjønner at sånt kan være sårt, men en baby i nær familie døde en mnd gammel, det er noe helt annet.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. oktober 2007 HI: Ja, man må bare overse her inne. Det er blitt alt for mye av det. Men måtte bare få min mening innpå her og, som alle andre:) Men det blir jo til at man leser de negative innleggene likevel, men man må lære og overse svarknappen:) Noe mange her inne bør trene på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå