Gå til innhold

Jeg blir SPRØ av mannfolk!!! AGG! (ble litt langt detta)

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sambo har flexitid på jobb, så han kan igrunn komme og gå som han vil, bare han får gjort det han skal, og er der seinest 10, men det er ingen som reagerer om han kommer senere heller.

Han pendler til jobb, så det er litt reisetid, inn mot oslo selvfølgelig, og kø kø kø!!

Han trener 3 ganger i uka, i oslo, og er da borte fra 9-22. Jeg er hjemme med mini på 8 uker, og snuppa på 3 (hun er i bhg på dagen)

Det sier jo seg selv at søvn er oppstykket med en liten en, men jeg har heller ikke sovet en hel natt siden 3 mnd før fødsel, pga bekkenløsning og dritt!

I natt når mini våkna, så våkna jo selvfølgelig snuppa og! Han skulle inn og be henne legge seg, men gjorde jo alt feil, så hun havnet i vår seng, kl 4 i natt!!! Så han fikk ikke sove igjen (ikke jeg heller for den saks skyld), så når klokka var 6 bestemte han seg for og dra på jobb. Han sa i går at siden jeg ikke var i form, så skulle han levere snuppa for meg i bhg. Jatta, jeg våkna 6.30, og gubben var vekk.

Jeg hadde dundrende hodepine (har det enda), og var ikke så veldig fornøyd for at han hadde reist, iom at han sa han skulle levere.

Så jeg ringte og spurte hvor han var "jo, jeg var våken, også orka jeg ikke og ligge der og vente, så jeg bare dro jeg"....!?!?!?!? Skal jeg bare dra da eller??? Reise fra begge unga??

Også kommer han med "jammen jeg forstår at det er slitsomt"...EHH??? Har han prøvd?? han er jo aldri hjemme!!

Neida, så i kveld kunne jeg bare reise jeg, og slappe av (reise hvor??? vi bor i ingenmannsland), så kunne han ta seg av unga?!

Ja, for de 2 timene de er våkne, er det sikkert veldig vanskelig og ta seg av de!

Måtte bare blåse litt....

Ha en fin dag! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er frustrert. Utrolig hvordan mannfolk egentlig ser på ting. Noen ganger får man lyst til å gi dem en real "kækk" i bakhuet og et skikkelig spark i leggen.

Skrevet

Få det ut! Skjønner godt du er frustrert. Ikke noe kjekt å bli "stuck" med begge to når avtalen var at han skulle levere henne og du ikke er i form.

Trøsteklem

Skrevet

Hører det er likt hos deg som det er hos meg, ikke helt, men myyyye av det samme!! Kunne ha kasta han på dør mange ganger, så hadde jeg ihvertfall sluppet å irritere meg på rotet hans!!!!!!!!!! Men så er de gode å ha av å til også!!!!

Trøsteklemmer til deg!!!!!!!!

Skrevet

Føler med deg! Mannen min viste ingen forståelse da jeg var hjemme med minstemann, og han ved åtte mnd alder fremdeles våknet fem ganger pr natt. Var så sliten at jeg gikk rundt i tåka hele dagen. Jeg tok meg av småtten hver eneste natt, men tro ikke dermed at det var en selvfølge at mammen min skulle stå opp med ungene om morgenen! Opplevde flere ganger å få skikkelig kjeft når jeg prøvde å få ham til å stå opp uten at vi hadde avtalt det på forhånd. Det aller mest slitsomme var at det virket som om han gav jamt faen i hvordan jeg hadde det, bare han selv fikk sove.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

TAKKER!!! :)

men hoff, jeg overreagerte sikkert, men man blir så innmariiii tappa for engergi når man ikke får sove! Jeg har 4 timer for "meg selv" i døgnet, og da sover jeg.. håpløst.

MEN, jeg har 2 nydelige barn da :D

Skrevet

Skjønner for så vidt frustrasjonen, men syns egentlig det er selvsagt at far får gå på jobb og at den som er i permisjon tar seg av ungene.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Selvfølgelig Spetakkel. Det var bare det at han hadde sagt han skulle ta det om jeg var dårlig...

Skrevet

Jeg forstår deg godt, det er slitsomt av og til, og litt frustrerende når noen skal forstå uten å ha prøvd.

Men jeg syns du skal være glad for at samboeren din er såpass grei at han sier han forstår deg og at du skal få fri ikveld! Han virker jo som en veldig ok fyr, da!

Hadde nok vært verre med en som ikke skjønte hvordan det var og påsto det var lett og gå hjemme, eller ikke trodde på deg når du sa du var sliten.

Ta den en gåtur ikveld, da! Ta med deg termos med kakao og gå et stykke vekk, sett deg ned og nyyyt!!

Skrevet

Du får vente til mini er bittelitt større, så reiser du og legger deg på hotell en helg vet du :)

Jeg vet jo at du har lyst til å reise og så :)

Ellers så er mannfolk mannfolk, og det er dessverre ikke mye man kan gjøre med det tror jeg. Min mann er også litt sånn. Han tro at siden jeg bare sitter på et kontor fra 9-3 så skal jeg ha overskudd til huste, barna og meg selv. Jeg er begynt å trene da så det tar liksom litt av min tid... Også er det ikke så farlig om jeg ikke får tid til å gjøre noe kjekt innimellom der. For han skal bare gå på jobb å komme hjem han, for hjemme er jo middagen alltid på bordet og huset nyvasket... Tror han vertfall :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, han er kjempegreit. Inlegget ble skrevet i frustrasjon :S Vi har krangla ferdig, og blitt venner igjen nå :o)

Han er kjempeflink med ungene, ingen tvil! Men blir litt oppgitt av den "ja jeg forstår", når han har maaaaaange timer til rådighet for seg selv i løpet av uka...

Skal se om jeg finner ei venninde jeg kan dra til jeg :o)

Skrevet

sånn er det her også, men til helga skal jeg på danskebåten med venninner så da skal han ha begge unga lengre enn en kveld alene og det skal bli spennende å se om pipa har fått en annen lyd når jeg komer hjem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...