Gå til innhold

Er så lei sove og spise nekt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla mi er inne i en heller slitsom periode. De siste ukene har hun insistert på å stå opp klokka fem eller tidligere. De siste tre nettene har hun våknet halv tre og holdt et svare leven til jeg endelig tar henne opp. Vi legger henne mellom seks og sju om kvelden. Det nytter ikke å legge henne senere , for da blir det bare skriking og et lite helvete fordi hun er så overtrøtt...og ikke sover hun noe lengre av det heller.

Noen tips??

Vi begynte med fast føde da hun var litt over fem måneder i samråd med Helsesøster.( nå er hun snart sju) Hun har vært flaskebarn siden hun var tre uker..og nå begynte hun å bli mer sulten. Problemet mitt er at veldig ofte i det siste vil hun rett og slett ikke ha. Bare griner og dytter vekk skjea.

Har også prøvd litt forskjellig middagsglass...hun bare brekker seg og kaster det opp...har lagd hjemmelaget..det kastes opp igjen... *sukk*

Noen tips??

Tenkte jeg skulle ta det opp med helsesøster snart.. men så lenge hun virker fornøyd til tross for alt dette... så venter jeg litt og ser om det går seg til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår har også hatt en sånn periode, men nå er det mye bedre. Nå sitter han og gaper for harde livet når jeg gir han grøt igjen :)

Her holdt han på i ca to uker, men han ble forkjølet så var nok det som plaget han. Nå er han frisk og matlysten og "søvnlysten" har kommet tilbake igjen.

Skrevet

Hei.Prinsen vår hadde også en liten periode med"grøt nekt".Jeg fikk et tips av søsteren min om å putte bittelitt kanel oppi grøten hans.Og han har aldri spist så mye som han gjør nå etter han får grøt med litt kanel:) du kan jo prøve ihvertall.. Lykke til!

Skrevet

Jeg har allerede prøvd å "søte" opp grøten med å bruke litt fruktmos oppå..og det har hun forsåvidt likt. Men nå hjelper ikke det lenger heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...