Mrs. Bouquet Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg tror det er et yrke som passer for de med kronisk dårlig ånde eller gikt. I tillegg hjelper det nok å se sur og rynkete ut.
Cat.68 Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Noen må da gjøre den jobben å. Hva man har for yrke sier da ikke noe om personen.Derfor er det jo umulig å si hva man synes om de?
Lilly 79 Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har jobbet som vekter, billettør, butikkmedarbeider, fiskefabrikk, forsvaret, cafè, søppeldame, kioskansatt, og som fremmer. Hva sier det om meg HI?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Er sånn med bilettselgere som med vektere!! Et utmerket alternativ fremfor å ha 20 % av befolkningen på sosialhjelp... Gjelder så klart også parkeringsvakter, konduktører, dovakter og hjelpepleiere:-)
Lilly 79 Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Tja... I mitt tilfelle tok jeg disse jobbene fordi jeg hadde lite lyst til å slenge rundt på overgangsstønad, og merkelig nok var søppeldame-jobben den jeg trivdes best i. Men så skal det sies at jeg ikke er kresen heller. Så lenge jeg tjener penger, og trives med de jeg jobber sammen med, er jeg veldig allsidig. -Noen må ta dritten også:-)
Lilly 79 Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Haha...:-) Og den så du etterpå, ikke sant? Men forøvrig er jeg enig med deg! Det ER jo bedre å ha en drittjobb enn å gå på sosialen:-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 har du vurdert jobben som septikktømmer? hehe.. var liksom morsomt helt til du kom dette:-)
Lilly 79 Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Haha, hadde tatt den glatt jeg!:-) Nei, ærlig talt jeg er alvorlig her nå. (med unntak av fniiiis) Jeg er faktisk ikke kresen. Og det finnes verre ting enn bæsj her i verden:-)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 det er jo enormt praktisk at noe faktisk gjør denne jobben når jeg skal kjøpe biletter. tener meg at det er et kjedelig yrke hvertfall for meg som liker å være i aktivitet. men ikke alle liker å jobbe i bhg haller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå