Gå til innhold

Blir man kun gravid i misjonærstilling?..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om det er den vi må gå for når vi skal prøve å bli gravid..? Om jeg sitter oppå, renner bare alt ut igjen da,eller?..

Hehe, litt flaut dette,men må jo spørre..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Jeg har hørt at dette ikke trenger være den beste stillingen (misjonær altså), men at bakifra nesten ska være enda bedre ettersom mannen da kommer enda lenger inn i deg=)

Skrevet

Har også hørt at bakfra er best, for da sprutes sæden langt inn og havner akkurat midt i "smørøyet" av hvor den skal. Hehe. Og så er det visst lurt at penis er inne i deg til den blir slapp, så renner ikke alt ut igjen så fort. Lykke til ;)

Skrevet

Har også lest at bakfra er den beste stillingen + at mannen helst ikke skal trekke seg ut fra kjeden før penis blir slapp:)

sorry detaljer:)

Skrevet

VI har begynt å ha bakfra:o) Håper det klaffer nå.. Hehe..

Skrevet

bakfra er jo den stillingen som man pumper inn mest luft sammen med, og da vil jo sæden sprute ut igjen, sammen med lufttrykket..

Skrevet

Hos oss holder det seg lenger inne ihvertfall.. Renner ikke ut igjen med en gang...

Skrevet

Svømmerne bryr seg ikke om vinkel eller stilling - her er det fritt frem!

Skrevet

For aktiv øving på å lage barn er nå bakfra best da synes jeg, hehe ;)

Men om spermiene når lengst da, aner jeg ikke :)

Skrevet

Vi kjører på med doggy her, det har jeg også lest er det beste for å få spermen lengst inn. Også er det jo mest moro også! :) Etter han har blitt slapp og trekt seg ut, snurrer jeg over på ryggen og ligger med beina i været :) Håper det funker! IKM 12. nov (dvs el i går) og spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...