Brillemamma Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Bare lurer på om det er den vi må gå for når vi skal prøve å bli gravid..? Om jeg sitter oppå, renner bare alt ut igjen da,eller?.. Hehe, litt flaut dette,men må jo spørre..
Høstspire 2011 Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Hei=) Jeg har hørt at dette ikke trenger være den beste stillingen (misjonær altså), men at bakifra nesten ska være enda bedre ettersom mannen da kommer enda lenger inn i deg=)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Har også hørt at bakfra er best, for da sprutes sæden langt inn og havner akkurat midt i "smørøyet" av hvor den skal. Hehe. Og så er det visst lurt at penis er inne i deg til den blir slapp, så renner ikke alt ut igjen så fort. Lykke til
lille lol julibaby Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Har også lest at bakfra er den beste stillingen + at mannen helst ikke skal trekke seg ut fra kjeden før penis blir slapp:) sorry detaljer:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 VI har begynt å ha bakfra:o) Håper det klaffer nå.. Hehe..
babygullz <3 vilde Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 bakfra er jo den stillingen som man pumper inn mest luft sammen med, og da vil jo sæden sprute ut igjen, sammen med lufttrykket..
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Hos oss holder det seg lenger inne ihvertfall.. Renner ikke ut igjen med en gang...
Mummimamma:-) Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Svømmerne bryr seg ikke om vinkel eller stilling - her er det fritt frem!
Scorpiogi Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 For aktiv øving på å lage barn er nå bakfra best da synes jeg, hehe Men om spermiene når lengst da, aner jeg ikke
Piamin Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Vi kjører på med doggy her, det har jeg også lest er det beste for å få spermen lengst inn. Også er det jo mest moro også! Etter han har blitt slapp og trekt seg ut, snurrer jeg over på ryggen og ligger med beina i været Håper det funker! IKM 12. nov (dvs el i går) og spent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå