Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 skrudd på varmen i leiligheten? skrudd på varmen i gulvet? gjorde det i dag jeg..fysj nå begynner det å bli surt ute..vi har heldigvis sentralfyr/radiator så det blir ikke så dyrt..
LadyLuck & Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 varmluftsovnen står på, men det ar den gjort en stund, ellers blir her så kaldt i gulvene (bor i gamelt hus)
Mrs. Bouquet Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Vi har altid varme på i gulvene, men har fyrt i peisen de sureste dagene for kosens skyld.
NessaS Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Vi fyrer med ved, gratis ved siden farfar har egen skog. Har fyrt i over en måned, det verste jeg vet er å fryse når jeg er hjemme. Har kun varme i gulvet på badet, og den ble skrudd på i august.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Har nok fyrt i nærmere en måned her også. Kan ikke bruke panelovnene så mye ( da går strømmen) så fyrer med ved. Får avkapp fra jobben til pappa og ved fra hogst så slipper billig unna enn så lenge
Mammaaaaaa Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Har fyrt i minst ein mnd. iskaldt hus.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Har fyrt noen uker nå ja, blir for guffent og kaldt hvis ikke :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå