Gå til innhold

tilpasser deres unger seg "vintertid" ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

da tenker jeg på sovingen... her våkner de en time før-har gjort det hver dag siden klokken ble stillt.

er dette noe som vil gå seg til??

De har alltid pleid å sove 12 timer på natta,men nå blir det jo bare 11 ;)

Vil gjerne ha de 12 timene jeg,å slippe å stå opp en time før man pleier... :) de er henholdsvis 1 1/2 og 3 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok de fleste er enig med meg at hvis du har to barn som sover 11 timer hver natt er det ikke noe synd på deg :)

Skrevet

Tar nok noen dager før de skjønner det ja, i dag sto vesla opp ti over fem! Det er ganske nøyaktig en time før hun pleier, og seks er liksom tidlig nok synes jeg...

Skrevet

Her har hun ikke skjønt det enda, men det går seg nok til.

Skrevet

Her tilpasset de seg nesten med det samme, våkner og sovner til vanglig tid, begge to. Har aldri hatt problemer med den klokkestillingen egentlig. :o)

Skrevet

Jeg skjønner nå at jeg har et enkelt barn for vi snudde henne på 1 dag(lørdag) :-)

Så hun var vært "riktig instilt" siden søndag :-)

Skrevet

Takk for svar;) var aldri snakk om at det var synd på meg "mamma til en gutt <3" bare det at jeg lurte å håpte på at det ville gå seg til. Ingen av mine har sovet noe særlig på dagen,og derfor er det godt ,og jeg tror faktisk de trenger de 12 timene sine på natten :)

men da går det seg nok til etterhvert ;)

Skrevet

legger de seg tidligere på kvelden også? gutten min legger seg en halv t ime tidligere,da er han så trøtt..våkner ca en time tidligere.

Skrevet

Våkner en time før her også men ikke noe problem, lar henne ligge litt før jeg tar henne opp og legger seg samme tid på kvelden som normalt, satser på det går seg ti lom noen dager =0)

Skrevet

Ja, her har det gått helt knirkefritt. Sover sine 12-13 timer de, som vanlig.

Skrevet

Nei de legger seg på samme klokkeslett som alltid(mellom halv åtte-åtte) men alikevel så står de opp på NØYAKTIG samme tid som før vi stillte klokka :) ganske tøfft egentlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...