Gå til innhold

Fart på kroppen

Hønseføtter og gulerøtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

På BIM står det at man ikke skal trene i 1 trimester uten å konsultere lege om man har hatt spontan abort tidligere.

Jeg har ikke funnet noe annet sted det står. Ikke på lommelege, pasienthandboka eller ved å google.

Jeg er 5 uker på vei og har hatt sa før, men jeg er nå usikker på om jeg kan trene eller ei.

Noen som vet dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..aner ikke, men jeg trente hele svangerskapet jeg, frem til uke 36. Hvorfor skal man ikke trene litt om man har hatt en sa?

Skjønner at man ikke trenger å begynne å trene sånn for første gang, og hive seg på hard pulstrening og slikt, men om man er vanlig, godt trent fra før?

Skrevet

Det sto ingen begrunnelse, så derfor jeg er usikker. Men samtidig så finner jeg det ikke i noe annen litteratur jeg har liggende.. Her er linken..

http://www.barnimagen.com/felles/guider/trimguiden/trening_for_gravide/r_d_for_et_aktivt_svangerskap

Jeg har gått på spinning en god stund, så det er ikke noe nytt der her. Forrige svangerskap trente jeg ikke i hele tatt da jeg stort sett bare var sengeliggende pga hyperemisis frem til snuppa ble født så det er nytt for meg å trene mens jeg er gravid.

Det er jo bare bra å trene men ikke ta seg helt ut :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...