Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hei hei! Jeg er førstegangsmamma og usikker på ting og tang. Blant annet dette med hvor mye jeg skal kle på snuppa når vi skal ut og trille. Har voksipose, og den er jo rimelig varm. Men hvor mye trenger hun ha på seg i tillegg ved forskjellige temperaturer? Håper noen kloke sjeler kan gi meg svar. takktakk!
MamiMaribel Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Hei! Det er jo litt vanskelig å gi denne type råd til andre, siden barn er så forskjellige, men jeg kan jo si hvordan jeg kledde mini i voksien på denne tiden. Når det var 5-7 grader hadde jeg jakke oventil, og strømpebukse nedentil. Jeg lukka posen godt nedentil, og hadde den mer åpnen oventil. Ved noen ca. 0-5 minus hadde jeg ullundertøy og vanlige klær utenpå, og voksiposen. Kaldere hadde vi det ikke da mini brukte posen:-) Men som sagt; noen barn er varmere av seg, andre mer frosne, så prøv deg litt frem. Det vi vet iallefall, er jo at voksien er supervarm:-))
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Hmm voksipose er jo utrolig varm..Tror jeg ville bare tatt på noe ulltøy under..
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Tusen takk for svar. Barn er forskjellige, ja. Men jeg trenger sårt råd. Her hvor jeg bor blir det UTROLIG kaldt om vinteren. Og da er det godt å vite sånn ca Får prøve oss frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå