Smånetta 14.mai Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Men jeg kan ikke skrive hva i frykt for å bli kalt dobbeltmoralsk, en etterdilter eller rett og slett dum. (Og hvis noen tror det er jeab jeg er redd for å bli kalt dette av, ettersom noen alltid tror det er h*n som har skylda for ting, er det ikke det. H*n er litt mer sofistikert enn som så, har jeg lagt merke til.) Men jeg blir skikkelig sur, rett og slett. Nå har jeg blåst ut frustrasjonen min her inne uten å tråkke noen på tærne denne gangen.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 hehe få det ut!!! fortell- fortell! Ble nysgjerrig nå jeg... hehe
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Ingenting er mer patetisk enn folk som pynter seg med lånte språkfjær.
Smånetta 14.mai Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2007 Har jeg lånt fjær? Av hvem, du allvitende?
Smånetta 14.mai Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg mener helt seriøst at jeg ikke kan si det. Men det hjalp å få det ut, faktisk. Det hadde jeg ikke trodd...
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 ..Har problemer med å skjønne at du kan ha blåst ut frustrasjon med det intetsigende innlegget der. lell: godt for deg!
Ikkelektuell Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 "Nå har jeg blåst ut frustrasjonen min her inne uten å tråkke noen på tærne denne gangen." Det er rent så du kunne passert for å være en skravler på ville veier.
Smånetta 14.mai Skrevet 2. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2007 Hmmmm... Det er det jo nesten... Det virker som det er blitt en del slike i det siste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå