Gå til innhold

Beskyttelse rundt peisovnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Setter dere opp stengsel av noe slag rundt peisovnen? Vesla vår er så utrolig interessert i å plukke på den så vi må passe på hele tiden.

Har fått høre av noen av vi bare må la henne brenne seg slik at hun lærer, men det kommer jeg ikke til å gjøre. Hun er 9 mnd.

Jeg har sett at det finnes stengsel på Barnas Hus, men det er så dyrt. Finnes det f.eks. på Ikea tro?

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fyrer som oftest etter at hun har lagt seg. Har kjøpt en slik dings som holder to skapdører sammen, og har denne på dørene til peisen slik at hun ikke kan åpne dørene i alle fall. Blir det problemer med at hun går mye bort når den er varm kommer vi til å sette lekegrinda foran. Har en sekskantet lekegrind fra babydan der hver vegg kan knekkes den veien vi ønsker, så den kan liksom brettes ut som et stengsel foran peisen. Mener den ikke var så dyr.

Skrevet

Husker aa ha sett slike stengsler paa Bauhaus. Men de har de sikkert de fleste stedene hvor de selger vedovner. Maxbo, Byggmakker osv. Sikkert en del billigere enn Barnas Hus.

Jeg skal i hvert fall kjoepe en slik naar lille tulla blir litt stoerre.

Skrevet

Forresten - de har salg paa Barnas Hus. Stengselet koster 999,- (normal pris 1399,-)

Skrevet

Takk for svar. Da skal jeg sjekke Bauhaus. Syntes det uansett er litt vel dyrt med en pris på 999,- selv om det er på tilbud.

Skrevet

Helt enig - kjempedyrt. Utrolig hvordan de piner penger ut av oss smaabarnsforeldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...