Gå til innhold

Hva synes dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hentet sønnen min i bhg i går og da så han ikke frisk ut...Han var riktignok trøtt, men han så helt fjern ut. Han har klaget på at han har vondt i magen i en ukes tid nå. Lurer på om jeg skal droppe jobb og dra til legen? Veldig usikker. Fastlegen kan vel ikke se noe i magen hans? Men samtidig tror jeg ikke han finner det på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan er formen hans nå da? Kanskje se det an litt utover dagen hvis han er i fin form..........be barnehagen ringe deg hvis det er noe!

Skrevet

Har han fortsatt vondt i dag? Da ville jeg tatt en tur til legen, han vil kjenne på magen, eventuelt ta blodprøve for å sjekke om det er noen infeksjon, om han er usikker på noe henviser de gjerne videre, eventuelt til en barnepoliklinikk.

Skrevet

Ja han sa det når han våknet..Sist han klaget på vondt i ørene, hadde han spregt trommehinnen stakkars..

Skrevet

Ja det er smart det kan jeg jo :o) Har fleksitid så kan begynne litt senere

Skrevet

Syntes du skal ta han med en tur til legen jeg,bedre med engang for mye enn en gang for lite.

Skrevet

men da må jeg være borte fra jobb...ikke noe morro det heller...vært mye borte i det siste..usikker altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...