Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hentet sønnen min i bhg i går og da så han ikke frisk ut...Han var riktignok trøtt, men han så helt fjern ut. Han har klaget på at han har vondt i magen i en ukes tid nå. Lurer på om jeg skal droppe jobb og dra til legen? Veldig usikker. Fastlegen kan vel ikke se noe i magen hans? Men samtidig tror jeg ikke han finner det på.
nickoline og supermann Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 hvordan er formen hans nå da? Kanskje se det an litt utover dagen hvis han er i fin form..........be barnehagen ringe deg hvis det er noe!
Nicita73 Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Har han fortsatt vondt i dag? Da ville jeg tatt en tur til legen, han vil kjenne på magen, eventuelt ta blodprøve for å sjekke om det er noen infeksjon, om han er usikker på noe henviser de gjerne videre, eventuelt til en barnepoliklinikk.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Ja han sa det når han våknet..Sist han klaget på vondt i ørene, hadde han spregt trommehinnen stakkars..
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Ja det er smart det kan jeg jo ) Har fleksitid så kan begynne litt senere
Nicita73 Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Syntes du skal ta han med en tur til legen jeg,bedre med engang for mye enn en gang for lite.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 men da må jeg være borte fra jobb...ikke noe morro det heller...vært mye borte i det siste..usikker altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå