MamsenTilAva Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 hver gang jeg legger meg ned får jeg skikkellige stikkinger i siden (føles ut som om blindtarmen eller noe skal sprekke!!) også sprer det seg til korsryggen og resten av magen. Dette skjer med ett par min. mellomrom...Setter jeg meg opp forsvinner mesteparten... Er det dette som kalles maserier eller? Trøtt.... hehe:)
-Ma78- Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 jeg har det av og til, tenker at det er en modning på gang el noe! Eller så kan det være leddbåndene som blir strekt? jeg vet ikke, kan være så mye. Har heldigvis regulerbar bunn på sengen så jeg kan ta ryggen litt opp, det hjelper:) Så prøv m en ekstra dyne el noen myke puter så kanskje det hjelper:)
*1+1=2 små* Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 får ikke sovet no særlig jeg heller:( dagen blir jo enda lengre hvis man ikke klarer å sove en gang:P
MamsenTilAva Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2007 nei ikke sant! Får prøve å sove litt på soffan om dagen ... Og snart er det vel ikke lenge til vi har babyene våre her, og da blir det vel vertfall ikke søvn!!! hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå