Gå til innhold

god morgen skravlehøner -

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg snart ferdig med arbeidsdagen.......................... hjem å sove snart. Skal bli deilig. Vært en tung natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-) Sov godt da :-)

Det skal ihvertfall jeg.. men ikke riktig enda..

Har 2 små forkjøla gullunger her :-/

*vente på at pappaen er ferdigsovet*

Skrevet

Det kjipeste med å jobbe natta er å ikke kose med sønnen min før jeg sovner. Han er allerede i barnehagen når jeg kommer hjem. Hadde vært så deilig å kose en stund i senga før jeg sovnet. Luktet litt på han, rusket litt i det deilige håret, strøkket litt på en lubben fot og et lubbent kinn.................

Kjenner jeg savner han akkurat nå. Regner med at han begynner å våkne snart.

Sambo har fri i dag fordi han kjørte av eksosanlegget på bilen sin i helgen. Skal avgårde å få byttet det. Kanskje jeg får en snørrete morgenstund likevel............

Skrevet

god morgen.. nå skal jeg snart på jobb.. men for engangs skyld så er eg alene oppe...hehe..

men det er ikke rart da.. for snuppa her holdt det vel gående i 2-3 timer i natt før hun sovnet igjen..så hun er vel helt gåen

Skrevet

kun 1 time og 30 minutter igjen. og kun 2 dobøtter som skal tømmes. ut med søpla ................så hjem. Ja, dobøtter. Skikkelig moderne hjem! skal rives til våren og bygges nytt. Men jeg jobber kun ekstra her. Jobber vanligvis ute "i bygda" som de gamle sier. Dvs hjemmetjenesten.

Ser at "bygda" begynner å våkne til liv. lange "lysormer" som beveger seg mot E6, hvor de skal stå i kø. Stakkars folk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...