❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 nå bare få ut litt tristhet, Andrea vil ikke ha mer pupp, hun bet meg i kveld når hun skulle få kveldssupen, jeg hyla å nå får hun helt panik når jeg legger henne til, noen som vet hva jeg kan gjøre???
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 uff... det var jo utrolig trist. hva med å prøve en annen amme stilling eller noe? har ikke vært borti dette før så vanskelig å si.. men jeg tenker at hvis du kanskje gjør det på en annen måte enn du gjorde når hun bet deg så kjenner hun kanskje ikke igjen det hun er redd for
Karabimbi Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Hei! Ta en titt på ammehjelpens nettside. (ammehjelpen.no) Søk etter "brystvegring". Kanskje du finner noe der? eller søk på forumet etter brystvegring. Lykke til!
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2007 takk for svar damer, vi fikk det til imorges igjen,men da var vi ikke der hun beit meg, tror hun fikk helt panikk jeg, å det fikk jeg også. Men hun er jo snart 9 mnd å da, men hadde tenkt å amme til vi har begynt i bhg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå