Gå til innhold

NÅ blir jeg snart SPRØ!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*rive meg selv i håret snart*

Kan ikke ungen SOVE??????

La seg kl 19 og har vært våken sikkert 5 ganger allerede. Nå ligger hun i senga å roper MAMMA!!! Og griner som hun gjør hver forbanna natt!!!! Er så trøtt og sliten og dritt lei av å få 3-4 t søvn hver forbanna natt!!!!

Hun er våken sikkert 10 ganger per natt og i 2-3 timer i slengen den ene gangen hun våkner. Tragisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det her i huset også. i kveld har jeg vært ute på to lange turer i vogn etter klokka 11, nå er hun endelig rolig. holder på hver kveld/natt, skriker og skriker og sover ikke noenting.

I natt sovna vi klokka 5. så våknet hun igjen klokken 6, var våken til 10. da la jeg meg og pappaen sto opp med henne. da sovnet hun selvfølgelig...

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne ta henne ut med vogna, men har i tillegg ei på 3 år, så kan ikke gå fra henne heller... Også er hun 17 mnd, og burde ha lært seg å sove for lenge siden.

Her var det morgen 5.30, selv om hun var våken fra 00-03.30 i natt.... *gjeeeesp*

Håper for guds skyld at mannen min kommer hjem fra jobb i dag, har vært borte nå i 20 dager....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...