Gå til innhold

Vannavgang???????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et innlegg her for en stund siden, om hvordan man skulle sjekke om det var vannavgang eller andre ting som kom ut.

 

Var noe om en svart truse??????? Noen som husker???????

 

Er litt usikker om hva som lekker her.........

 

Håper noen kan hjelpe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei=)

 

jeg har nettopp hatt slik erfaring.. hehe.. jo.. de sa svart truse.. husker ikke helt hvorfor.. det var for og finne ut hvordan det så ut... i går var jeg på haukeland for sjekk... det var ikke vannavgang,.., de måtte ta gynk. sjekk og ul.. ring til føden/lege og hør... vist det er vannavgang eller lekasje må du inn på sjekk... jeg vet enda ikke hva som kommer ut.. kanskje utflod... hehe.. uansett lykke til=) legen sa det var bra at jeg kom inn.. bedre og bli sjekket en gang for mye enn en gang for lite...

Skrevet

Takk for raskt svar, får kanskje ta en sjekk da. Går med masse murringer i ryggen og kynnere som kommer å går i tillegg.

 

Er litt lei nå gitt.............. skulle ønske vondtene kunne bli litt regelmessige, gir seg jo etter 3-4 timer.

Skrevet

hmmm.. selvfølgelig kan det være ting på gang.... det var ikke det hos meg... men legen sa ivertfall at vist man har mistanker om vannlekasje eller vannavgang skal man inn til sjekk. pga vist det blir for lite vann der til den lille.... kanskje noe er i ferd med og skje?=) uansett kjempe masse lykke til=)=) baby gjør seg nok klar inni der....

Skrevet

Tror du bør ringe føden å ta deg en tur til sjekk,man vet aldri.

Skrevet

Ja, er nok sikkert lurt. Det kommer ikke så mye, da men.......

 

Alle mine fødsler har startet med vannavgang, men da har det kommet masse ikke sånn som nå. Men denne gangen er hodet festet det var det ikke de andre gangene.

 

Er 10 år siden jeg fødet sist, så føler meg som en førstegangs igjen.

 

Kan si man glemmer fort. he he

Skrevet

Tusen takk, er i hvertfall klar for å bli ferdig, og kanskje få sove litt bedre om natten. he he

 

Lykke til du også

Skrevet

fostervann er hvitt og det er det man kan sjekke på sort truse, skal man på føden så skal man ta på bind sånn at de kan sjekke det.

Skrevet

Jeg va innom føden for nettopp dette problemet i forrige uke. Det er bare en liten "Qtips-prøve" som tar to minutt å få svar på. Ikke NOE smerte eller ubehag (annet enn å ligge der å sprike for et øyeblikk :-/ )

Da får du beskjed om det er fostervann eller ikke. Det va heldigvis ikke det for min del.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar, skal inn å sjekke på sykehuset kl 18, så da får vi se.

 

 

Skrevet

Skal ha på sort truse så la den tørke er d hvitt er d utflod og er d ik er d enten tiss el fostervann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...