utrolig 2007 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Leste et innlegg her for en stund siden, om hvordan man skulle sjekke om det var vannavgang eller andre ting som kom ut. Var noe om en svart truse??????? Noen som husker??????? Er litt usikker om hva som lekker her......... Håper noen kan hjelpe
Amanda- Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 hei hei=) jeg har nettopp hatt slik erfaring.. hehe.. jo.. de sa svart truse.. husker ikke helt hvorfor.. det var for og finne ut hvordan det så ut... i går var jeg på haukeland for sjekk... det var ikke vannavgang,.., de måtte ta gynk. sjekk og ul.. ring til føden/lege og hør... vist det er vannavgang eller lekasje må du inn på sjekk... jeg vet enda ikke hva som kommer ut.. kanskje utflod... hehe.. uansett lykke til=) legen sa det var bra at jeg kom inn.. bedre og bli sjekket en gang for mye enn en gang for lite...
utrolig 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 Takk for raskt svar, får kanskje ta en sjekk da. Går med masse murringer i ryggen og kynnere som kommer å går i tillegg. Er litt lei nå gitt.............. skulle ønske vondtene kunne bli litt regelmessige, gir seg jo etter 3-4 timer.
Amanda- Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 hmmm.. selvfølgelig kan det være ting på gang.... det var ikke det hos meg... men legen sa ivertfall at vist man har mistanker om vannlekasje eller vannavgang skal man inn til sjekk. pga vist det blir for lite vann der til den lille.... kanskje noe er i ferd med og skje?=) uansett kjempe masse lykke til=)=) baby gjør seg nok klar inni der....
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Tror du bør ringe føden å ta deg en tur til sjekk,man vet aldri.
utrolig 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, er nok sikkert lurt. Det kommer ikke så mye, da men....... Alle mine fødsler har startet med vannavgang, men da har det kommet masse ikke sånn som nå. Men denne gangen er hodet festet det var det ikke de andre gangene. Er 10 år siden jeg fødet sist, så føler meg som en førstegangs igjen. Kan si man glemmer fort. he he
utrolig 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2007 Tusen takk, er i hvertfall klar for å bli ferdig, og kanskje få sove litt bedre om natten. he he Lykke til du også
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 fostervann er hvitt og det er det man kan sjekke på sort truse, skal man på føden så skal man ta på bind sånn at de kan sjekke det.
Bystedt Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg va innom føden for nettopp dette problemet i forrige uke. Det er bare en liten "Qtips-prøve" som tar to minutt å få svar på. Ikke NOE smerte eller ubehag (annet enn å ligge der å sprike for et øyeblikk :-/ ) Da får du beskjed om det er fostervann eller ikke. Det va heldigvis ikke det for min del. Lykke til!
utrolig 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. oktober 2007 Takk for svar, skal inn å sjekke på sykehuset kl 18, så da får vi se.
KristineH79 Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 Skal ha på sort truse så la den tørke er d hvitt er d utflod og er d ik er d enten tiss el fostervann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå