Gå til innhold

Kan noen gi meg noen gode råd.? VÆRSÅSNILL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Nå har vi prøvd i snart ett år, Men har enda ikke lyktes. Har noen ett råd til meg. Jeg begynner å miste motet nå egentlig. vi ønsker oss ett barn, men det går lissom ikke. har prøvd eggløsningstester- men det hjelper ikke noe.

Vi har prøvd å legge det på hylla litt for å se om det hjelper og ikke tenke på det hele tiden. men det har ikke hjulpet det heller.

Kanskje det ikke er meningen at det skal ske for min del?

Ja ja får vel bare fortsette å prøve-. syns det er så trist, noen kan bare avtale at NÅ skal vi ha barn, så skjer det. og vi som har prøvd så lenge får det ikke til.

Kanskje det er noe vi gjør feil? noe vi ikke gjør? eller bar er det ikke ment at det skal gå.

Håper på svar fra dere der ute.

Hilsen trist baby sjuk jente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nå i en litt elendig situasjon selv, da vi har prøvd i 20pp, og enda ikke lykkes... Dette er første PP med el-tester, har ikm på lørdag 3nov, så d gjenstår bare å se om vi lyktes denne gang med d...

D finnes så mange kjerringråd og tips man kan bruke for å "bli gravid"

Men, det mest åpenlyste er vel egentlig rett og slett bare å ha sex på det rette tidspunktet.......så er d jo andre ting som kan ha innspill på hvorfor d ikke går.. dårlig sædkvalitet, nedsatt fruktbarhet, stress, o.s.v.

TIPS jeg kan tro på:

IKKE stramme bukser/ boksershortser til mannen, dette kan ødelegge bevegeligheten til sæden hans, samme gjelder badstu eller varme bad: HOLD UNNA!

Kalde bad skal visstnok få liv i sædcellene, så isbad kan være et alternativ? hehe

sink og kalium( eller va d kalsium?) er viktige mineraler for mannens sædkvalitet.

Til kvinnen:

Bidronningele, nattlysolje( finnes som vitamintilskudd for kvinner i overgangsalderen i helsekostbutikker)

til begge:

Alkohol og røykekutt

sundt kosthold, masse frukt, grønt og vann.

Mosjon.

Skrevet

prøv jon fjellstad kina mannen i drammen

Skrevet

er en kina mann i drammen jeg vet har hulpet andre jeg kjenner godt, han heter jon fjellstad.

Skrevet

Hørtes norsk ut da.. mhm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...