Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 i helgen jeg rei og sugde typoen min om hverandre, så kom han. så etter 10 min hadde vi analsex for første gang (jeg måtte suge han opp), så kom han etter 2 min! shiiiitt!!!! aldri kommet så fort 2 ganger på rad han der.. ikke opplevd noen andre gutter som har gjort det heller. syns gutta det er diggere med anal enn vanlig?? også brukte vi ikke kondom..er det farlig?:s gikk i dusjen etterpå begge 2..
Ikkelektuell Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Gratulerer. Det går greit uten kondom så lenge du husket å be fadervår da dere var ferdige.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 jeg er HI. jeg er altså helt fersk på dette området, og merket at typen virkelig likte dette. skal man egentlig bruke kondom? gjør dere dette? vær så snill å kom med seriøse svar (jeab, ikke svar du)
Ikkelektuell Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Joda. Bruk kondom og glidemiddel. Hvis dere ikke bruker kondom er hygiene stikkordet. Toern bør være endestasjon, bokstavelig talt, ellers bør han vaske seg nøye. (Du vil ikke forsøple den fine hagen din med skrot fra bakgården).
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 han stakk jo ikke staken med skrotet fra bakgården inn i den fine hagen min med veltrimmet plen da;) men er det farlig om han dusjer rett etter analsex (bruker intimsåpe), eller burde vi begynne med å bruke kondom? vil jo ikke at han skal få uønskede bivirkninger
Ikkelektuell Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Ikke som jeg vet. Jeg er ingen racer (ha, ha) på området, men jeg tviler på at noe gærnt skjer om han dusjer rett etter analsex. Vil heller tro det kan være en fordel. Personlig ville jeg brukt kondom, men det er vel en smakssak. Men jeg skal vedde den kritiske sansen min på at det finnes flere her inne med bøtter og spann av erfaring med rompe-sex. Kom frem, jeg vet dere er her!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 hahahaha! da får vi håpe du taper, så slipper vi å høre noe mer av den kritiske sansen din. får håpe ingen svarer hahahaha hohohoh!!!! ENDELIG
Amanda- Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 hehe.... gratulerer.. eller hva en skal si... hehe
Ikkelektuell Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Om vedkommende lar være å svare så er det like fullt et faktum at hun finnes her, og det blir vanskelig for deg å motbevise, NN. I og med dette så er jo hele veddemålet ugyldig, og da er det lett å vedde bort både det ene og det andre. Tror det var bestemor som fikk æren i går, og det er såvidt jeg vet ingen som har stukket av med henne foreløbig. Men så taper jeg sjeldent et veddemål, da.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 du taper aldri et veddemål? du klarer bare ikke innse at du taper. innse at du har tapt nå, og slutt å skriv innlegg her. det hadde gjort bim til et sted hvor man faktisk kan diskutere temaer, ikke formuleringen av temaene eller rettskrivingen.
Ikkelektuell Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 Prøver du å gi meg æren for at hele BIM er befengt av usaklige idioter uten evne til å føre en saklig diskusjon nå? Men det er da så altfor meget. Jeg holder meg stort sett til krangle, jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 Jeab har sikkert aldrig hatt sex i det heile tatt,hun/han har tydligvis ikke noe liv,hun/han sitter jo her inne hele dagen.... her er eneste plassen hun/han får oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #13 Skrevet 30. oktober 2007 Tror jaggu dette var ment som et kødde innlegg jeg, utrolig mange som tok det seriøst!, dagdrømmere. Har jeg rett Hi?
Ikkelektuell Skrevet 30. oktober 2007 #14 Skrevet 30. oktober 2007 Hvis jeg ikke hadde fått nok oppmerksomhet ellers i livet hadde jeg kanskje konsentrert meg om å bruke hvert ledige øyeblikk på å oppnå det, men nå er det sånn at jeg har alt jeg trenger i så måte. Men takk for...omtanken, NN 01:16.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #15 Skrevet 31. oktober 2007 ÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ÆSJ!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #16 Skrevet 31. oktober 2007 *fanfare!!!!!* Gratulerer! Du er jo spinngæren jente!! uhuuuu, så crazy du er! Fortsatt god rumpeknull til deg og mannen din.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #17 Skrevet 31. oktober 2007 Tok bestemora di den opp i toern? Siden du blanda henne inn i tråden...
Ikkelektuell Skrevet 31. oktober 2007 #18 Skrevet 31. oktober 2007 Ja, og hvis du leser innlegget en gang eller to til, så greier du sikkert å tolke det dithen at julenissen og alle hjelperne hans var med.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #19 Skrevet 31. oktober 2007 Må ikke fordømme noe du ikke har prøvd vettu;) Hun likte det sikkert.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #20 Skrevet 31. oktober 2007 Bestemora til jeab ble gang banged i toern, jøss! her kommer det frem!
snart mor til 3 Skrevet 1. november 2007 #21 Skrevet 1. november 2007 Det er et annerkjent faktum at det er farlig å dusje rett etter shitdytting... Nei,nå må han gå med shiten på tingen sin fram til det stivnet og detter av av seg selv. Gjør man ikke det er man dømt for alltid.. Ellers så må jeg bare grattulere deg for å ha klart å kommet til en ny del av sexverden.... Lykke til videre!! Og i tilfelle du ikke er smart nok... Vær snill å ikke sug mannen din etter at han har vært å rota med bæsjen din... det er bare ekkelt...og er du først dum nok å gjør det så pass på å gi han et skiiiikkelig tungekyss etterpå!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #23 Skrevet 5. november 2007 Herregud...hvem i verden bryr seg om du har hatt analsex??????????????? FJORTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
snart mor til 3 Skrevet 9. november 2007 #24 Skrevet 9. november 2007 hehe... må ikke ta ting så særiøst.. du må jo ærlig innræmme at du har lenge gådd rundt å lurt på når det var hun skulle ta steget til å få tatt analsex-jomfrudommen sin?? vi har jo alle her inne kun gått runst og spekulert i uukesvis...var på tide nå :-) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå