♥tre små hjerter♥ Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hvor får jeg kjöpt det?jeg er litt sær på pensko tror jeg,liker dem lette og nette,ikke slike som nærmest har traktorsåler.Synes det finnes utrolig mye mindre pent av pene sko til barn.På skofronten skulle man nesten bodd i Italia tror jeg;)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Du må da ta stilling til et par ting... Hvor gammelt er barnet? Vil du at barnet skal kunne leke trygt og løpe rundt eller skal det måtte tusle pent og pyntelig ved siden av deg, for å unngå å skli på glatte såler?
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 good luck hehehe Er SÅ mye grusomt å få i barnesko atte fy. Lette rumpa av meg i fjor vinter etter pene røde lakksko til snuppa, men det var ikke å oppdrive. Nærmeste jeg fant var noen stygge ecco greier i burgunder velour med traktorsåle og det hele. Jacadi, martine barneklær, pomme da pi (husker ikke hvordan det skrives) hadde pene sko i fjor, men ikke akkurat sånne jeg ville ha. Endte opp med å kjøpe i københavn, men de hadde fryktelig dårlig utvalg der også.
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Pensko brukes jo inne da pike25 og inne løper man ikke, enkelt å greit.. Har foresten masse sko til Natalie uten traktorsåle som ikke er glatte under
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Så ditt barn får ikke løpe og leke sammen med andre barn på juletrefest, Mami?
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jo mulig hun hadde fått lov på juletrefest hvis det var en stor gymsal... Men sko MÅ ikke ha stygge såler for å være trygge! Som sagt, snuppa har masse forskjellige sko og de er ikke mindre glatte de sm ikke har traktorsåle. De glatteste skoene hun har er faktisk et par hvite ecco sandaler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå