Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 hei. spør dere som har vært gravide jeg. fikk mensen 12 oktober, og hadde ubeskyttet sex i går kveld og i dag tidlig. kan jeg bli gravid nå??? stemmer det liksom med mensen og eggløsning og sånn...kan ikke så mye om det! har syklus på ca 28 dager.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Selvfølgelig kan du ha blirr gravid. Det kan man alltid når man har ubeskyttet sex. Men du er ca. på rett sted i syklusen din til å bli gravid.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Mulig at det er litt seint. Eggløsningen er (etter det jeg kan huske) som regel ca 14 dager etter første dag i siste mens, altså den 26. oktober for din del. men den kan være seinere også. Du får krysse fingrene ) Lykke til med prøvingen
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 takk;) han jobber på sjøen og er borte 6 uker i strekk, så det er ikke alltid like lett å treffe riktig dato da sikkert. hehe
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Nei, da er det ikke enkelt! Har du prøvd sånne eggløsningstester? Gå inn på billigetester.no. Der kan du kjøpe både eggløsningstester og graviditetstester til en billig peng )
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg fikk masse hjelp inne på "bli gravid" sidene på barnimagen.com da jeg prøvde å bli gravid! Lurt med eggløsningstester hvis han ikke er hjemme hele tiden. Lykke til! Dette er kjempespennende, gleder meg til neste gang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå